سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/04 05:18
جیمزکامرون|جیمزکامرون کارگردان|جیمزکامرون وتست بازیگری ازلئودی کاپریو
کد خبر: 32131

کارگردان تایتانیک به دی‌ کاپریو گفتم یا متن را می‌خوانی یا نقش را نخواهی گرفت

جیمز کامرون کارگردان آواتارها و تایتانیک، در مصاحبه‌ای با مجله GQ درباره روند تست بازیگری لئوناردو دی کاپریو در فیلم «تایتانتیک» صحبت کرده و می‌گوید که این موضوع روان نبوده است.

جیمزکامرون در این مصاحبه به یاد می‌آورد که دی کاپریو در ابتدا از خواندن نقش جک در مقابل کیت وینسلت در طول تست فیلمنامه‌خوانی امتناع کرد. جیمزکامرون هم به این بازیگر جوان گفت: "یا می‌خوانی یا نقش را نخواهی گرفت." جیمزکامرون اینگونه داستان را تعریف می‌کند: یک جلسه ملاقات با لئو داشتیم و بعد از آن یک جلسه تست فیلمنامه با او. جلسه ملاقات بامزه بود زیرا من در اتاق جلسه‌ام نشسته بودم و منتظر یک بازیگر بودم. به اطراف نگاه می‌کردم، زنانی را می‌دیدیم که برای دیدن دی کاپیرو آمده و آنجا منتظرش بودند. جیمز کامرون در ادامه گفت این لحظه تاریخی بود. او همه را در اولین جلسه‌اش افسون کرده بود. اما تست فیلمنامه کمی مناقشه برانگیز بود".جیمز کامرون یکی از موفق‌ترین کارگردانان سینما است که او را با آثاری مانند تایتانیک، آواتار و بیگانگان می‌شناسیم. 

لئودی کاپریو تست بازیگری برای فیلم تایتانیک

تایتانیک

کامرون بیان می‌کند که لئو چند روز بعد برگشت و من دوربین را برای ضبط ویدیو از او آماده کردم. او نمی‌دانست که قرار است تست بدهد بلکه فکر می‌کرد که یک ملاقات دیگر با کیت وینسلت است. من گفتم باشه مشکلی نیست ما به اتاق بعدی می‌رویم و آنجا متن را می‌خوانیم و من فیلمبرداری می‌کنم. دی کاپریو گفت منظورت این است که متن می‌خوانم؟ گفتم بله، او گفت که نه من متن نمی‌خوانم. من هم به او دست دادم و گفتم پس ممنون که آمدی.

جیمز فرانسیس کامرون کارگردان 

جیمزکامرون

جیمز فرانسیس کامرون (James Francis Cameron) متولد 16 آگوست 1954 (25 مرداد 1333) فیلمساز، هنرمند و طرفدار محیط زیست کانادایی است که بیشتر بخاطر ساخت فیلم‌های علمی-تخیلی و حماسی در هالیوود معروف است. جیمز کامرون اولین بار با ساخت فیلم نابودگر (The Terminator) در سال 1984 به رسمیت شناخته شد. از جمله فیلم‌های موفقی که او با بودجه هنگفتی ساخته می‌توان به فیلم تایتانیک (Titanic) محصول سال 1997 و آواتار (Avatar) محصول سال 2009 اشاره کرد.

به‌طور کلی فیلم‌های جیمز کامرون در دنیا بیش از 6 میلیارد دلار فروش داشته است. فیلم‌های آواتار و تایتانیک با فروش 2.78 و 2.19 میلیارد دلاری به ترتیب دومین و سومین فیلم‌های پرفروش دنیا محسوب می‌شوند. او دارای رکورد کارگردانی 2 فیلم از 5 فیلم دنیاست که بیش از 2 میلیارد دلار فروش داشته‌اند. سال 2010 مجله تایمز (Times) کامرون را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار در دنیا انتخاب کرد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9waq