چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/22 02:26
الهام حمیدی
کد خبر: 27188

عکس صورت خونین الهام حمیدی لو رفت | کتک کاری الهام حمیدی با شوهرش در فیلم

عکس جدید الهام حمیدی در فیلم سینمایی جدیدش و مشکل او در این فیلم با شوهرش کولاک کرد

الهام حمیدی بازیگر باتجربه سینما  تلوزیون و تئاتر است الهام حمیدی از دوستان نزدیک بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی نیز می باشد الهام حمیدی از بازیگران کم حاشیه ای می باشد که در سریال ها و فیلم های مختلف زیادی ایفای نقش کرده است الهام حمیدی متاهل است و دارای دو فرزند می باشد . شایعاتی در مورد ثروت الهام حمیدی در فضای مجازی همواره پخش شده است . الهام حمیدی در سفرهای مختلف همراه بهاره رهنما نیز بوده است . الهام حمیدی در فیلم سینمایی با گریم جدیدش سوژه پیج های زرد اینستاگرامی شده است . در ادامه این عکس که مربوط به فیلم خائن کشی می باشد و او را دچار شایعاتی کرده است که همه آن ها کذب می باشد تماشا می کنید . عکس الهام حمیدی و پولاد کیمیایی را در زیر می بینید .

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران می باشد.  در مورد اینکه الهام حمیدی اصالتاً اهل کجاست، تا حالا اطلاعی به دست نیامده است. زیرا الهام حمیدی به طور کلی بازیگری کم حاشیه است و احتمالاً دوست ندارد زندگی خصوصی اش را بروز دهد. آنطور که پیداست بر خلاف بسیار از بازیگران زن دیگر سینما، به خانه داری نیز علاقه مند است. الهام حمیدی آشپزی بسیار خوبی دارد.

تصویر الهام حمیدی در کنار پدرشان
الهام حمیدی بازیگر تراز اول کشورمان عکسی با پدرش در صفحه رسمیش منتشر کرد و  روز پدر را  به همه تبریک گفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در ادامه نوشت:

بهترین بابای دنیااا دوست دارم و آرزوی سلامتی و عمری طولانی برات دارم ، و از همه جوانها می خوام قدر پدر و مادر را بدونید و اون عزیزانی هم که از داشتن این نعمت بزرگ محرومند برای شادی روحشون تا می توانند براشون خیرات و کارهای خوب بکنند.

ورود به سینما
بازی در سینما را درسال 1380 با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری درسال 1382 بود ؛درسال 1383 بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد.

بهترین نقش های الهام حمیدی
بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال زیر تیغ درسال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزراسیف سال 1387 وی را محبوب تر از گذشته کرد.

شکست در کار مزون لباس عروس

در زمانی که تصمیم گرفتم کار مزون لباس را شروع کنم ، به محض ورودم، دلار به 3 برابر قیمت خود رسید ، با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مالی و ورزشکستگی شدم. به نظم آدم بدشانسی هستم…

آراستگی در زندگی

الهام حمیدی : آراستگی و مراقبت از خودرا جزء باید های‌ زندگی‌ ام می‌ دانم ، برایم مهم نیست لباسم حتی گران قیمت نباشد اما مهم است که لباس خاص و مناسبی بپوشم ، چهره زیبا و منظم سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد.

مخالف عمل زیبایی هستم

من مخالف عمل‌ های‌ زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ کنم.

پاسخ های کوتاه الهام حمیدی به کلمات زیر :
ظریف : مردی برای تمام فصول

رضا عطاران : سوپر استار سینمای کشور ایران

 تهیه کننده نمونه : داود هاشمی

کارگردان مورد علاقه : اصغر فرهادی

عشق : بدون ان زندگی ممکن نیست

سفر : عاشقشم

نیکی کریمی : سوپر استار زن سینمای کشور ایران

احمدی نژاد : نظری ندارم

ترامپ : غیر قابل پیشبینی

آشپزی : لذت بخش

فضای مجازی: فاصله و دوری

پوریا پورسرخ : معترض خوش قلب

قش مورد علاقه : همسر کوروش کبیر

رژیم غذایی : کسل کننده

پرویز پرستویی : مشابه ندارد

شهید بابایی : اسطوره

حرم امام رضا : خلوص و آرامش

سایر فعالیت های هنری

 از نقاشی و کارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس که همه ی و همه ی را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ ام ، اصولا دوست دارم سایر کارهای هنری را هم تجربه کنم.

بازیگران مورد علاقه الهام حمیدی :

علاقه فراوانی به استاد عزت الله انتظامی و اکبر عبدی دارم و از بین خانم های‌ بازیگر ایرانی فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد عاشق صدای خواننده های‌ محمد اصفهانی، ناصر عبداللهی و رضا صادقی است .

ارتباط دوستانه با خانواده علی دایی

ارتباط دوستانه با آقای علی دایی و همسر ایشان دارم و فکر می‌کنم همسر علی دایی همانطور که نام دایی بزرگ است، لیاقت این نام بزرگ را دارد ، همسر علی دایی علاوه بر انجام امور خیر، بانویی بسیار مهربان و هنرمند است.

اهل سیاست نیستم ولی در انتخابات شرکت میکنم
اهل سیاست نیستم اما چون سیاست و مسائل سیاسی بر اقتصاد و فرهنگ کشور و مردم تاثیر گذار است، برایم مهم است؛ در انتخابات همیشه شرکت کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5q6l