جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/04/16 01:06
پدرام پالیز
کد خبر: 22473

زندگی نامه پدرام پالیز خواننده و آهنگساز | خواننده ای که مشهور نشد

پدرام پالیز خواننده و آهنگساز زاده سال 1368 در اصفهان ، از سال 1385 فعالیت رسمی خود را در زمینه موسیقی شروع کرده و تاکنون موفق به ارائه چندین اثر رسمی به مخاطبان شده است.

پدرام پالیز سال 1368 در اصفهان به دنیا آمده است، خواننده و آهنگساز است. پدرام پالیز از همان کودکی به موسیقی سنتی علاقه بسیار زیاد داشت و از سن 6سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد. پدرام پالیز با اینکه بسیاری از افراد هنوز او را نمیشناسند ولی او حدود 14 سال است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

پدرام پالیز در 15–16 سالگی بعد از پایان هنرستان با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا گردید و بعد از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. آنگاه با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.

پدرام پالیز

شروع فعالیت موسیقی پدرام پالیز

از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه موسیقی به طور حرفه ای آغاز کرد. پدرام پالیز از خواننده پاپ در سال 1385 فعالیت رسمی خودرا در زمینه موسیقی با تولید اثری بعنوان  خواننده و آهنگساز شروع کرده و تا به حال موفق به ارائه 13 اثر رسمی به مخاطبان شده است.

 

وی از هنرمندان اثر گذار بر روند فعالیت هنری خود را محمدرضا شجریان، همایون شجریان، امین حیایی و کیهان کلهر می داند و در تولید آثار خود از این هنرمندان الهام می گیرد و ایشان را اساتید معنوی خود میداند و هدف از وارد شدن به دنیای موسیقی را ارائه موسیقی ایرانی به موسیقی جهان عنوان کرد و در آثار خود اشعاری از حافظ و مولانا را استفاده کرده است.

 

بیشتر ترانه های پالیز را دنیا کندری سروده و به گفته او قلم  و احساس این شاعر به حس و حال پدرام پالیز خیلی نزدیک است. از جمله آهنگسازان و تنظیم کنندگانی که تاکنون با او همکاری داشته اند می توان به رضا تاجبخش، پوریا حیدری، امیرمیلاد نیکزاد، مسعود جهانی، مهدی یغمایی، زنده یاد ناصر فرهودی و یاشار خسروی اشاره کرد. پدرام پالیز که با قطعه "اول مجلس " و "زیبای من" شناخته شد تمرینات تئاتری خود را در ایجاد قدرت صدایی و خوانندگی خود مفید دانسته و تاکنون بارها در اجراهای گوناگون بر روی صحنه حاضر شده است.

 

از جمله آهنگسازان و تنظیم کنندگانی که تاکنون با او همکاری داشته اند می توان به رضا تاجبخش ، پوریا حیدری، امیر میلاد نیکزاد، مسعود جهانی، مهدی یغمایی، زنده یاد ناصر فرهودی و یاشار خسروی اشاره کرد.

 

ازدواج پدرام پالیز

این هنرمند تا جایی که اطلاع داریم هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

پدرام پالیز

 

 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36elq9