جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/27 19:20
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 21109

خیانت کریستیانو رونالدو به جورجینا سوژه شد | تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو به مهماندار هتل

استفاده غیرقانونی و مکرر از اسناد محرمانه و خاص منجر به خروج پرونده مدنی علیه این مهاجم پرتغالی از دادگاه شد.

یکی از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال در جهان کریستیانو رونالدو است. کریستیانو رونالدو علاوه بر تکنیک بالا تاکنون توانسته است توپ طلای چند دوره را از آن خود کند. کریستیانو رونالدو به تازگی از نامزد خود جورجینا صاحب دختری شده است. کریستیانو رونالدو هر چند مدت یکبار دستخوش حواشی می شود که یکی از این حواشی ها پرونده تجاوز او بود.

 

تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو به مهماندار هتل

استفاده غیرقانونی و مکرر از اسناد محرمانه و خاص منجر به خروج پرونده مدنی علیه این مهاجم پرتغالی از دادگاه شد.

 

جنیفر دورسی قاضی فدرال حکم داد که شکایت کاترین مایورگا بر اساس اسناد محرمانه‌ به دست آمده از راه غیرقانونی است که توسط وکیل او به دست آمده و همین پرونده او را آلوده کرده است. سال گذشته دادگاه دیگری در لاس‌وگاس نیز به دلیل رفتار مشاور حقوقی مایورگا برکناری او را توصیه کرده بود.

رونالدوی ۳۷ ساله پیش از این ۳۷۵ هزار دلار به این زن نِوادایی پس از ادعای تجاوز به او در لاس‌وگاس در سال ۲۰۰۹ پرداخت کرده بود اما شاکی قصد داشت با این شکایت جدید میلیون‌ها دلار دیگر از برنده پنج توپ طلا بگیرد.

 

رونالدو که تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، در اولین فصل از دومین دوره حضورش در این تیم انگلیسی، ۲۴ گل در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و سه پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت.

 

او همچنین با رأی هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد و جایزه سِرمَت بازبی را از آن خود کرد. نام کریستیانو رونالدو همچنین در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس جای گرفت.

کریستیانو رونالدو در جریان بازی تیم ملی پرتقال با تیم کشور جعلی رژیم صهونیستی از دادن پیراهنش به کاپتان این رژیم جعلی امتناع کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdrvx