یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/27 19:25
عصر جدید | احسان علیخانی عصر جدید | حواشی احسان علیخانی
کد خبر: 19886

ببینید | سوپرایز احسان علیخانی برای داوران عصر جدید | براتون کادو خریدم

احسان علیخانی در جریان برنامه عصر جدید با دادن کادو به داوران عصر جدید آنها را سوپرایز کرد.
احسان علیخانی مجری محبوب برنامه محبوب عصر جدید است. احسان علیخانی تا به اینجا حواشی زیادی در این برنامه داشته است. از ماجرای ازدواج احسان علیخانی گرفته تا دادن هدیه به داوران عصر جدید، همه و همه سوژه فضای مجازی شده اند. احسان علیخانی در جریان برنامه عصر جدید با دادن هدیه به داوران این برنامه آنها را سوپرایز کرد.
 

احسان علیخانی هدایایی با توجه به عملکرد و رفتار داوران در برنامه عصر جدید تهیه کرده بود که هر کدام ویژگی خاص خود را داشت.

 

احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال 1380 بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل (1386–1397)، سه ستاره (1392–1395)، بهار نارنج (1393–1396) و عصر جدید (1397–اکنون) را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر (1400–اکنون) را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است.

احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد با برنامهٔ ماه عسل به شهرت رسید. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء (1395) و برف آخر (1400) را در کارنامه دارد.

 

عصر جدید

عصر جدید یک مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 از شبکه سه آغاز شده‌است. پخش فصل دوم این برنامه از 6 اسفند 1398 و فصل سوم آن نیز از 1 فروردین 1401، آغاز شد.

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

 

مستند عصر جدید

مستند عصر جدید که با نام داستان تولد یک ستاره هم شناخته می‌شود، مجموعه مستند 60 دقیقه‌ای است که هر سال بعد از اتمام مرحلهٔ نیمه‌نهایی عصر جدید و مشخص شدن فینالیست‌ها از شبکه سه پخش می‌شود. این مستند به معرفی فینالیست‌های عصر جدید و مرور داستان زندگیشان می‌پردازد. این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی روی آنتن می‌رود.

 

فصل اول این مستند در 13 مرداد 1398 آغاز و در 24 مرداد 1398 به پایان رسید. فصل دوم این مستند در 3 اسفند 1399 آغاز و در 21 اسفند 1399 به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9k8g