جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/23 20:31
عصر جدید l ژاله صامتی
کد خبر: 19810

صحبت های متفاوت ژاله صامتی داور عصر جدید l علیخانی میخواد رئیس باشه

ژاله صامتی که این روزها به عنوان یکی از داوران برنامه عصر جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته است، صحبت های جالبی در مورد احسان علیخانی مجری این برنامه دارد.
عصر جدید بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که این روزها به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده و در نهایت، با انتخاب و رای نهایی مردم 6 فینالیست فصل سوم به قسمت پایانی و فینال خواهند رسید. ژاله صامتی یکی از داوران برنامه عصر جدید است که به تازگی انتقادهایی را در همین برنامه به احسان علیخانی کرده است که در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.
ژاله صامتی در عصر جدید
ایمان قیاسی که به عنوان مجری دوم در کنار احسان علیخانی به معرفی شرکت کنندگان در بین میان برنامه عصر جدید می‌پردازد، در خلال برنامه با ژاله صامتی گفتگو کرد و از او درباره تعلل در زدن زنگ طلایی سؤال پرسید، ژاله صامتی بازیگر سریال زیر خاکی عنوان کرد:

آقای علیخانی اون جایی که باید حواسش به داورا باشه، اصلا نیست، ماشاالله چون یه چونه قوی داره برای صحبت کردن و الی ماشاالله تا قیامت می تونه حرف بزنه، من از آخرای اجرا اشاره می کردم زنگ طلایی روباز کن، زنگ طلایی هم متأسفانه زیر دست ایشونه باید بزنه تا بالا بیاد و.... دیگه ول کن ماجرا هم نیست، می خواد رئیس باشه دیگه.

احسان علیخانی خالق جوکر در حین اجرای برنامه به خانم صامتی تذکر داده بود که در زمان اجرا شرکت کنندگان باید رای بدهد، این تذکر آقای مجری واکنش تند و تیز خانم بازیگر را در پی داشت.

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد.

این بانوی هنرمند یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی ایشان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویر مادر خود را منتشر نموده است.

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

 ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5ljl