پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/12 19:00
سریال جوکر
کد خبر: 19609

اعتراض شرکت‌کنندگان به سانسور و ممیزی‌ در جوکر

فصل پنجم جوکر با حضور محمدرضا علیمردانی، حامد آهنگی، مهران غفوریان و ... بازخورد بهتری در میان تماشاگران داشت و بیشتر مورد استقبال قرار گرفت، اما مساله‌ای که اعتراض کم و بیش برخی از شرکت‌کننده‌ها را در پی داشت، ممیزی‌ها و حذف و سانسور بخشی از اجراهایشان بود.

به گزارش شمانیوز: فصل پنجم سریال جوکر با حضور محمدرضا علیمردانی، حامد آهنگی، مهران غفوریان، سیروس میمنت، امیرحسین صدیق شریف، علی اوجی، مجید واشقانی و علی مسعودی بازخورد بهتری در میان تماشاگران داشت و بیشتر مورد استقبال قرار گرفت که بی‌شک به خاطر ترکیب خوبی بود که در کنار هم حضور داشتند.

اما مساله‌ای که اعتراض کم و بیش برخی از شرکت‌کننده‌ها در سریال جوکر را در پی داشت، ممیزی‌ها و حذف

و سانسور بخشی از برنامه بود. 

بعد از پخش قسمت دوم فصل جدید بود که مهران غفوریان در استوری اینستاگرام خود اعتراض تندی به سانسور دوسوم اجرایش در برنامه کرد و نوشت: 
«دوستان سلام تقریبا دو سوم جوکر تایم من در برنامه جوکر سانسور شد.

فقط ناراحتم برای شما به عنوان بیننده که از من توقع داشتین که جوکر تایم بانمکی داشته باشم.»

او با انتشار استوری دیگری نوشت:

«ناراحتم در حدی که دیگر این فصل خودم  را نگاه نمی‌کنم. بازهم اشتباه کردم، فکر کردم فرصتی دارم برای شاد کردن شما.»

همچنین حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی در گفت‌وگوهایی جداگانه به حذف و سانسور اجراهایشان اشاره کردند و ازین بابت ناراحت بودند.

حامد آهنگی در گفت‌وگویی که با روزنامه فرهیختگان داشت گفت: حذفیاتم زیاد نبود، اما سکانس‌هایی بود که توقع حذف شدنش را نداشتم.

محمدرضا علیمردانی نیز در مورد حذف اجراهایش گفت: بخشی از کار بنده هم حذف شد اما دلیلش رعایت نکردن من نبود. متاسفانه در قاب شخص دیگری بودم که آن عزیز، موردی را رعایت نکرده بود.

خیر، آقای انصاری عزیز چالش بچه دادند و همه بخشی را دیدند که به یکدیگر آب می‌پاشیدند و آن ادامه‌دار بود و من دوستان را خیلی آزار دادم و همه خواهش می‌کردند و می‌گفتند از ما دور شو و لحظات خوبی در آنجا خلق شد. دیدن تحمل دیگران برای نخندیدن بسیار برای مخاطب خنده‌دار است حتی برای خودم هم خنده‌دار بود. لحظات این مدلی هم بسیار بود و از بین رفت به دلیل اینکه یکی از دوستان شرایطی را ایجاد کرده بود و مدلی اجرا می‌کرد که حتما حذف می‌شد و بنا به این دلیل که ما هم در آن قاب بودیم نتیجتا حذف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdgdd