یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/07 00:27
فریدون آسرایی
کد خبر: 19523

بی پولی سراغ فریدون اسرایی رفت| اظهارات خنده دار و تعجب آور فریدون اسرایی

فریدون آسرایی خواننده محبوب کشور گفت: برای امرار معاش کارم به فروش زمین رسید.

فریدون آسرایی از خوانندگان پاپ ایرانی در 17 مرداد 1335 در منطقه آسارا در 40 کیلومتری کرج در جاده چالوس به دنیا آمد.فریدون آسرایی بچه یکی مانده به آخر است. فریدون آسرایی دیپلمش را در ایران گرفت.فریدون آسرایی تنها یک دختر دارد. فریدون آسرایی مجرد است.

فریدون+آسرایی

فریدون آسرایی از آن دست خوانندگان صاحب سبک پاپ بود که به دوران کنسرت های پر شمار و اعداد و ارقام عجیب و غریب دستمزد ها در دوران خوانندگی نرسید و به رغم ویژگی های خاصی که در صدایش وجود داشت هرگز به آنچه درخورش بود و استحقاقش را داشت دست نیافت. او که با صدای خاصش مدتی در رسانه ملی بسیار دیده می شد نتوانست مانند بسیاری از همکارانش از موقعیت فضای مجازی سود ببرد او در گفت و گو با خبرگزاری برنا از اقدامات این روز هایش برای سال 1401 و مجموعه فعالیت های حرفه ای اش می گوید.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ که در کارنامه هنری اش چند آلبوم به نام های «سرگذشت»، «اولین سلام»، «غریبه»، «از تو دورم» و.... دیده می شود در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص فعالیت های اخیرش گفت: سال گذشته مشغول آماده سازی تک آهنگ یا همان تک ضرب بودم که آن را به پخش هم رساندم علاوه بر آن درگیر اتمام آلبومم هستم که قرار است روز عید فطر شنیدنی شود.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه حرفه ای برای سال آتی دارد و قرار است چه کار هایی انجام دهد بیان کرد: در ابتدای اردیبهشت ماه آلبوم را روانه بازار کرده و بعد از آن تلاش می کنیم تا برنامه هایی به صورت زنده داشته باشیم.

این خواننده در خصوص این که چرا برخی از علاقه مندان به خوانندگی با هزینه های بالا و تولید تراک و قطعه های نامرغوب چهره شدند اما بسیاری از استعداد ها به دلیل هزینه های بالا ناشناخته ماندند تصریح کرد: یک برنامه موسیقیایی برای انتخاب و دیده شدن ما روی کار آمد اما متاسفانه با پخش آن برنامه موافقت نشد و جلوی ادامه آن را گرفتند. درحال حاضر همان برنامه در کانال های دیگر درحال اجرا است و واقعا چنین موضوعی باعث ناراحتی می شود چراکه یک سری از افراد در صدا و سیما هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند اما به ما که می رسد حق انجام هیچ کاری را نداریم. متاسفانه بعضی از تهیه کنندگان زورشان در مقابل حرف ها و تصمیمات افراد بالادستی کمتر است و تهیه کننده برنامه ما نیز حرفش در مقابل بالادستی ها برو نداشته که بتواند در آن زمان این برنامه خوب و مفید همراه با چهره هایی که در آن حضور پیدا می کنند را به مردم معرفی کند.

خواننده «گل هیاهو» در پایان و در خصوص اینکه با توجه به تعطیلی مشاغل و کسب و کار ها در طی دو سال کرونایی و وجود تورم آیا زندگی او از لحاظ اقتصادی تنها از راه موسیقی تامین و مدیریت می شود اظهار کرد: خیر در طی این دوسال کرونایی از راه موسیقی امرار معاش نکردم و حقیقتا مجبور شدم یک قطعه زمین خود را بفروشم درواقع باید اینطور می شد چراکه برنامه ها بیشتر در حد تلویزیون بود و کنسرت ها همگی به صورت آنلاین  برگزار می شد که من به هیچ عنوان از برگزاری کنسرت به صورت آنلاین خوشم نمیاید

فریدون-آسرایی

تحصیلات فریدون آسرایی

فریدون آسرایی دیپلمش را در ایران گرفت و در لشکر 64 ارومیه خدمت کرد و چون زن برادرش فیلیپینی بود.به کمک ایشان در شهر مانیل آن کشور 8 سال درس خواند که حاصلش مهندسی کشاورزی بود که 3 سال آن را برای فوق لیسانس خواند که منصرف شد و به تهران آمد . فریدون آسرایی بعد از تحصیلات مقدماتی، در ژوئیه 1987 به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرد و 14 سال در آنجا زندگی کرد .

ازدواج

فریدون آسرایی خارج از کشور دوران نامزدی کوتاهی داشته و چندین بار به گفته خود عاشق شده ولی به ازدواج نرسیده است، او در حال حاضر مجرد می باشد .

فریدون-آسرایی-خواننده

ماجرای عشق های نافرجام آسرایی

آسرایی:وقتی که وارد کانادا شدم، آن جا در یک مکانیکی کار کردم و بعد مدتی به کار پیتزا رسانی مشغول بودم. بعد هم نامه رسانی کردم و کم کم تاکسی خریدم تا اینکه یک رستوران زدم. مابین این اتفاقات عاشق شدم و بعد ترک عشق کردم و از آن جا رفتم. پس از این ها یک بار در کانادا نامزد کردم که به هم خورد و به ایران برگشتم. در این جا بعد از مدتی عاشق شدم و آهنگ «خوشگل عاشق» را برای او خواندم، اما پس از مدتی وی به خارج رفت و اینجا بودکه «خداحافظ» را خواندم و بعد «سلام» و والسلام .

صدا از کودکی

من از کلاس پنجم دبستان شروع به خواندن کردم. آن موقع علاقه زیادی به اذان آقای موذن زاده داشتم، در کلاس درس همیشه می خواندم و بچه ها گوش می کردند.

خوانندگی ارثی

علاقه به خوانندگی ارثی است در خانواده من عمویم صدای خیلی خوبی داشت پدر و برادر بزرگم سال های سال در مراسم های مختلف خانوادگی آواز می خوانند .

فریدون-آسرایی (2)

خواننده حرفه ای و کنسرت در خارج

بعد از اتمام دوره دانشجویی در سال 13987 میلادی، وقتی به کانادا رفتم با یکی از دوستانم که موزیسین بود دور هم که جمع می شدیم برای دل خودمان شروع می کردیم به خواندن. من هم می خواندم

بعد از یک مدت دوست من یک کیبورد خریداری کرد و از من خواست با او موسیقی کار کنم آن موقع گروهی به نام غزال کار موسیقی انجام می دادند. ما هم به آنها اضافه شدیم که نتیجه آن تبدیل شد به اجرای 2 کنسرت در تورنتو و دیگری در شهر اتاوا و بعد از آن به ونکوور کانادا رفتم. در سال 81 هم گروه پرواز را تشکیل دادم و مدت ها خواننده آن گروه بودم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z95lz