پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/08 06:54
اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| مریم معصومی
کد خبر: 17041

مصاحبه داغ مریم معصومی + تصاویر

مریم معصومی در مصاحبه داغ خود از علاقمندی هایش می گوید

مصاحبه داغ مریم معصومی

مریم معصومی:  در دوران کودکی ام، می توانم بگویم شیطان و بازیگوش بودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم.  شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و چون هم  بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است. مثلا سر ظهرها وقتی همه در خواب بودند می رفتم به دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک؛ یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.

مریم معصومی

مریم معصومی متولد چه سالی است؟

متولد اسفند ۱۳۶۵ می‌‌باشم و افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینی‌ها می‌گویند! خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره‌های تدوین می‌باشم؛ اعتقاد دارم که یک بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود. با برادر بزرگ‌ترم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی‌ من در کارهایم ایشان هستند.

مریم معصومی

الگوهای ایرانی مریم معصومی 

الگوی‌های بازیگری خارجی را انتخاب نمی‌کنم، چون اعتقاد دارم در کشور خودمان اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای نصیریان، آقای پرستویی و… داریم که نیازی نیست از بازیگران خارجی الگوبرداری کنیم. ضمن این‌که شرایط بازی در کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت دارد. بازی امین حیایی و باران کوثری را خیلی دوست دارم. آرزو دارم که با کارگردان‌های صاحب‌نام کار کنم.

مریم معصومی

نظر مریم معصومی درباره کار خانه

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم. در خانه دست به سیاه و سفید نمی‌زنم! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه!

مریم معصومی

زندگی مریم معصومی در چهار کلمه!

به شدت ورزش می‌کنم. ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است. زندگی من در چهار کلمه خلاصه می‌شود: بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qa9la