دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/27 13:29
لیلا اوتادی
کد خبر: 17016

سلفی آینه ای لیلا اوتادی داخل آسانسور

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون که هنوز هم مجرد است عکس سلفی در آسانسور از خود منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشیلیلا اوتادی یکی از  بازیگران مطرح سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد. لیلا اوتادی با فیلم چشمان سیاه وارد سینما شد. لیلا اوتادی در فضای مجازی حضور فعالی دارد و اخیرا نیز عکسی از خود درکنار دوستش منتشر کرده است. اخرین فیلم سینمایی که لیلا اوتادی در سینما نقش آفرینی کرد فیلم پسر کشی است. لیلا اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد.

لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در  تهران است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود.

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

از نمونه آثار او می توان به سه بیگانه، مالیخولیا، آشوب، عالیجناب، آزاد به قید شرط، بید مجنون، نازلی، آدم کش، به دنبال خوشبختی و هوس اشاره کرد.

تحصیلات لیلا اوتادی دانش‌آموخته رشته ی معماری داخلی از دانشگاه تهران است . در کودکی برای بازی در یک فیلم  سینمای  «کیمیا» به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت:حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می ایستادم و بازی می کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم.

او ادامه داد:وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

اولین فیلم هایت «بید مجنون» و «چشمان سیاه» بود. آیا همان مسیر این فیلم ها را ادامه دادی؟ اوتادی پاسخ داد:بعد از بید مجنون تا دو سال هر پیشنهادی را رد کردم. بعد یکی دو نفر از دوستان گفتند، بازی کن تا دیده شوی. شاید بعضی فیلم هایی که بازی کردم را دوست نداشتم، ولی همه را با عشق بازی کردم.

لیلا اوتادی

مصاحبه با لیلا اوتادی

 چرا حاشیه شما زیاد است؟ خودم زیاد دنبالش نیستم. شاید به این دلیل که کارهای مختلفی انجام دادم.

شایعات زیادی راجع به ازدواج درباره شما بوده؟ بله؛ من به همراه هر کسی که مصاحبه کردم، گفتند ازدواج کردیم!

خودت به این شایعات دامن نزدی؟ به شایعه ازدواج نه!

 در مورد شما شایعه شد که گران قیمت ترین بازیگر سینما هستید؟ بله

و تکذیب کردید؟ بله، چون حقیقت نداشت. در واقع من تکذیب نکردم، تکذیب شد.

– سینما مافیا دارد؟ همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر این کشور می مانند، است.

اوتادی درباره صحبت های خود درباره مافیای سینما در برنامه «هفت» گفت:در برنامه «هفت» شخص خاصی منظورم نبود. البته زیاد هستند. منظورم این بود که سیاست ها باید عوض بشود، نه اینکه شخص خاصی.

اوتادی در پاسخ گفت:بله، شاید کسانی که دوست داشتند، در جایگاه من باشند.

اوتادی درباره ازدواج گفت:ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی و حضور در دورهمی

مهران مدیری در ادامه دستمزد لیلا اوتادی را پرسید. او نیز در مقابل، دستمزد بازی مهران مدیری را سوال کرد. در ادامه اما، اصرار مدیری و تماشاگران، باعث جواب دادن اوتادی نشد. او به این جمله بسنده کرد:«سال 80 برای اولین فیلمم یک میلیون تومان گرفتم.»

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا در بین 5 خانم بازیگر در حال حاضر، جزو پنج نفر اول هستید، پاسخ داد؟ بین 5 یا ده نفر اول. چون در سینمای ما، برای رنج سنی 40 نقش های خوبی پیشنهاد می شود. مثل مریلا زارعی و خیلی دوستان دیگر.

مدیری در ادامه از اوتادی پرسید:حاضرید 30 درصد به هوش شما اضافه بشود، ولی برای صورت شما اتفاقی بیفتد؟ اوتادی در ابتدا گفت:هوش از این بیشتر آقای مدیری؟! مدیری به شوخی ادامه داد و گفت:حاضرید به فروتنی شما اضافه شود؟ اوتادی پاسخ داد:بله حاضرم. شوخی کردم.

اوتادی با بیان اینکه آدم درونگرایی است و دوستان زیادی ندارد، گفت:دوست دارم، نعیمه نظام دوست همکار خوب من به برنامه شما بیاید.

مدیری در ادامه با این سوال ها گفتگوی خود با خانم بازیگر را به پایان برد:

بزرگترین ترس شما چیست؟ از شرایطی که در اختیار و کنترل نباشد مثل جنگ، می ترسم.

آزاردهنده ترین خصلت شما چیست؟ اینکه خیلی فکر می کنم تا تصمیم بگیرم.

هترین خصلت؟ بنا به گفته دیگران اینکه بیش از حد مهربانم.

آیا عمیقا احساس خوشبختی دارید؟ من، چون زیاد کتاب های روانشناسی می خوانم، جوابم به این سوال طولانی است. هر انسانی تا 7 سالگی احساس خوشبختی می کند. اگر انسان خوب تربیت شود، این احساس با او رشد می کند. برای رسیدن به احساس خوشبختی بخصوص در جامعه ما باید تلاش کرد.

پس از آن او در فیلم‌های بسیاری در سینمای ایران بازی کرد و به ورزش علاقه دارد و فعالیت‌های ورزشی را در رشته‌های تنیس و سوار کاری و فیتس دنبال می کند وی به زبان‌های انگلیسی  و ترکی مسلط کامل می‌باشد.

لیلا اوتادی

فیلم های سینمایی لیلا اوتادی

چشمان سیاه : ایرج قادری 1381

بید مجنون : مجید مجیدی 1383

چپ دست : آرش معیریان 1384

قصه دلها : هوشنگ درویش پور 1385

چهار انگشتی : سعید سهیلی1385

زن ها فرشته اند : شهرام شاه حسینی 1386

دعوت : ابراهیم حاتمی کیا 1387

حرکت اول : فرهاد نجفی 1387

پسر آدم دختر حوا : رامبد جوان 1387

عروسک : ابراهیم وحیدزاده 1388

آدم کش : رضا کریمی 1388

باغ قرمز : امیر سماواتی 1388

پیتزا مخلوط : حسین قاسمی جامی 1389

دردسر بزرگ : مهدی گلستانه 1389

اخراجی ها3 : مسعود ده نمکی 1389

شیر تو شیر : ابراهیم فروزش 1390

زن مرد زندگی : مهدی ودادی 1390

صفحه ۱۱۳ : رضا توکلی 1390

آقای الف : علی عطشانی 1390

کبریت سوخته : کاظم معصومی 1391

  لاله : اسی نیک نژاد 1392

دور زدن ممنوع :بصیری 1392

یک شام خوب : مهدی مظلومی

نود درجه؛رحمانی

آزاد به قید شرط (1395)

هوس: محمد خراط زاده 1396

پیشونی سفید ۳: سید جواد هاشمی 1396

کاتیوشا: علی عطشانی 1396

تخته‌گاز: محمد آهنگرانی 1397

پسرکشی: محمدهادی کریمی 1398

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p58nr