یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/27 08:15
مهران غفوریان
کد خبر: 17011

آخرین وضعیت مهران غفوریان پس از عمل جراحی | صحبت های برادر مهران غفوریان

مهران غفوریان روز گذشته سر صحنه تصویربرداری سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» دچار حمله قلبی شد و امروز عمل قلب باز او با موفقیت انجام شده است.

به گزارش رصد ورزشی: مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران است. مهران غفوریان ازدواج کرده و یک دختر به نام هانا دارد. مهران غفوریان چند وقتی است به شکل سوال برانگیزی لاغر شده است. مهران غفوریان می گوید برنامه رژیم غذایی داشته و از این وضعیت خودش راضی است. مهران غفوریان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

احسان ظلی پور تهیه کننده سریال «نیسان آبی» درباره وضعیت مهران غفوریان که دیروز به بیمارستان منتقل شد، به مهر گفت: عمل قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود.

وی درباره زمان بستری بودن مهران غفوریان نیز عنوان کرد: امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد. تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای غفوریان رخ داد بیان کرد: غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان بازگشت غفوریان به پروژه «نیسان آبی» نیز یادآور شد: کار فعلاً متوقف است، بخش‌هایی که از کار باقی مانده بخش‌هایی است که خود مهران غفوریان بازی دارد که حدود ۲ هفته طول می‌کشد.

وی در پایان بیان کرد: ممکن است دوران نقاهت یک ماه طول بکشد اما سلامتی مهران غفوریان از همه چیز برای ما مهمتر است و تا بهبودی کامل این هنرمند کار متوقف خواهد بود.

مهران غفوریان

سکته مهران غفوریان

مهران غفوریان ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بیمارستان بستری شد؛ آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید."

زندگی شخصی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌  مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

مهران غفوریان

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kem5a