دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 23:36
ساره بیات
کد خبر: 17006

نگاه عاشقانه و جذاب ساره بیات | عکس های دیده نشده از ساره بیات

ساره بیات از بازیگران خوب کشورمان است که در این تصویر نگاه عاشقانه و جذاب او را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رصد ورزشیساره بیات بازیگر ایرانی است. ساره بیات به تازگی ازدواج کرده است. ساره بیات خواهر همسر رضا قوچان نژاد است. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است. ساره بیات این روزها بیشتر در سریال های نمایش خانگی دیده می شود. در ادامه نگاه عاشقانه و جذاب ساره بیات را که در فضای اینستاگرام منتشر کرده است ببینید:

ساره بیات

زندگی‌نامه ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات

حرفه ساره بیات

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات

فیلم شناسی ساره بیات 

1397رحمان 1400 منوچهر هادی

1397لابیرنت   امیرحسین ترابی

1396اتاق تاریکروح الله حجازی

1395زرد مصطفی تقی زاده

1395بیست و یک روز بعدسید محمدرضا خردمندان

1395لابیمحمد پرویزی

1394آااادت نمی کنیم ابراهیم ابراهیمیان

1393محمد رسول الله مجید مجیدی

1393ناهید آیدا پناهنده

1393خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن

1392خواب زده ها  فریدون جیرانی

1392ساکن طبقهٔ وسط  شهاب حسینی

1392فصل فراموشی فریباعباس رافعی

1392  لامپ 100 سعید آقاخانی

1389جدایی نادر از سیمیناصغر فرهادی

1385مقلد شیطانافشین صادقی

سریال های ساره بیات

1386 یک مشت پر عقاب اصغر هاشمی

1387 بی گناهان (مجموعه تلویزیونی) احمد امینی

نمایش خانگی ساره بیات

1395 عاشقانه (مجموعه نمایش خانگی) منوچهر هادی

فیلم ها و مجموعه های ساره بیات

تله فیلم های ساره بیات

    بانو 

    مرگ یک شاعر

    ریسمان سبز

    ترانه پائیزی

    شیفت شب

ساره بیات

ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من …

در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که از سال ۱۳۸۰ به طور حرفه‌ای وارد آهنگسازی شده است.

وی تاکنون با خوانندگان مطرحی مانند احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی و سینا سرلک و… همکاری داشته است.

دستگیری علیرضا افکاری

در سال ۱۳۸۹ افکاری در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی خواننده مطرح ایرانی ساکن لس آنجلس همکاری داشت که آلبوم مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در این آلبوم قطعه «سلول بی‌مرز» رنگ و بوی سیاسی-اجتماعی داشت. همچنین در سال ۹۱ آلبوم «اعجاز» از گوگوش منتشر شد که آهنگساز سه قطعه از آن افکاری بود. در دی ماه سال ۹۱ پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری پنج ترانه‌سرا و آهنگساز (در اخبار غیررسمی از روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نام می‌برند) به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» خبر داد. مقامات رسمی در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نکردند ولی به جز علیرضا افکاری احتمالاً روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نیز جزو بازداشت شدگان بودند. این بازداشت‌ها با واکنش مهدی یراحی، مونا برزویی و واکنش تند یغما گلرویی (که به علت این دستگیری‌ها قصد عدم ادامه راه ترانه‌سرایی داشت) مواجه شد.

ابی نیز پس از انتشار آلبوم جدید خود در سال ۹۳ (جان جوانی) از دستگیری مجدد علیرضا افکاری خبر می‌دهد :همه چیز آماده بود، علیرضا افکاری قرار شد آهنگها را در ایران تنظیم کند و بعد من بروی آنها بخوانم، ولی به مجرد بازگشت به ایران عوامل کار را دستگیر کردند، خودبخود جلوی آثار گرفته شد، چون همه فایل آهنگها و ترانه را هم بردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bymwv