دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/25 02:04
سریال نیسان آبی
کد خبر: 16987

سکانس لو رفته از بازی یکتا ناصر در سریال نیسان آبی | چند روز مانده تا انتشار «نیسان آبی» ؟

سریال نیسان آبی رو با حضور بازیگران محبوب از چهارشنبه به‌ تماشا بنشینید.

به گزارش رصد ورزشیسریال نیسان آبی نام تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو است که به کارگردان منوچهر هادی این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند و به‌زودی روانه بازار می‌شود. سریال نیسان آبی با حضور چهره های برتری مانند جمشید هاشم و یکتا ناصر ساخته شده است.  سریال نیسان آبی در فضای متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر می‌کشد. سریال نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

سکانس لو رفته از بازی یکتا ناصر در سریال نیسان آبی را باهم ببینیم:

داستان سریال نیسان آبی چیست؟

می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

حال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها طنزی متفاوت را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌‌اند، در این مجموعه هستیم.

فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی نیسان آبی هم از برگ‌برنده‌های آن محسوب می‌شود، به‌خصوص حسین یاری که در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که شما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

سریال نیسان آبی

بازیگران و عوامل سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. در میان نقش‌های فرعی هم منتظر چند غافلگیری باشید.

اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال نیسان آبی یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

منوچهر هادی و تیم تولیدش این روزها همچنان در حال تصویربرداری نیسان آبی هستند و بخشی از مراحل پس‌تولید این سریال هم همزمان با تولید، در جریان است. طبق برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز ۱۴۰۰ برای تماشا باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oa7dg