یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/24 06:03
مریم مومن
کد خبر: 16982

عکسهای مریم مومن

مریم مومن بازیگر جذاب و ساده سریال بانوی عمارت در اینستاگرامش تصویری را از خود با استایل شیک پاییزی منتشر کرد.

به گزارش رصد ورزشیمریم مومن در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شد ، مریم مومن بازیگر تئاتر و تلوزیون است. مریم مومن در مجموعه تلوزیونی بانوی عمارت شناخته شده است. مریم مومن مجرد است و ازدواج نکرده است. 

مریم مومن

خلاصه از بیوگرافی مریم مومن

نام : مریم

نام خانوادگی : مومن

تاریخ تولد :۱۳۷۷

محل تولد : تهران

تحصیلات : دانشجوی رشته بازیگری

سال های‌‌ فعالیت :۱۳۹۷

تحصیلات مریم مومن

دانشجوی رشته بازیگری است.

شروع فعالیت حرفه ای مریم مومن

اقبال با خانم مریم مومن یار بوده و به طور مستقیم و قبل از تجربه کار های جدی در تاتر حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است، وی که از جمله خیل عظیمی از چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست به تازگی در نقش اصلی سریال بانوی عمارت مشغول به بازی شده است. اولین بار در سال ۱۳۹۶ بعد از تست وارد گروه بازیگر یک سریال تاریخی شد، این سریال با نام بانوی عمارت در پاییز ۹۷ از شبکه سه پخش شد که بازی در نقش فخر الزمان برعهده خانوم مومن می باشد.

مریم مومن

زندگی شخصی مریم مومن 

در مورد زندگی شخصی و خصوصی خانم بازیگر اطلاعات چندانی در دست نیست تنها مواردی که میتوان به آن اشاره کردم مجرد بودن خانوم مومن است و این که ظاهرا یک برادر بنام امیررضا داشته اند که متاسفانه در ۱۷ سالگی فوت کرده اند. و علت علت فوت هم گفته نشده است.

ویژگی ها و علایق مریم مومن :

1- به سوارکاری علاق زیادی دارد

2- خانم مومن لواشک و آلو خشک خیلی دوست دارند

مریم مومن

اولین سریال مریم مومن : بانوی عمارت 

در سال های اخیر سریال های تاریخی توانسته اند مخاطبان زیادی را دست پا کنند که در راس آنها سریال پر طرفدار شهرزاد است اما در مورد این سریال باید گفت که داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد

این سریال در شهرهای تهران، کاشان و قزوین به علت لوکیشن های سنتی و قدیمی این شهر ها و در خانه های سنتی و زیبای قدیمی فیلمبرداری شده است

بازیگران باتجربه ای چون پانته آ پناهی ها ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، شبنم فرشادجو ، رامتین خداپناهی و … در کنار چهره های تازه کار و جوان مثل مثل  نیکی نصیریان ، پاوان افسر ، مریم وحید به ایفای نقش هایی متفاوت پرداختند که این ترکیب باعث جذابیت بیشتری شده است  و گویا در اولین شبهای پخش این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

مریم مومن

ماجرای عاشقی مریم مومن

مریم مومن و سهیل قاصدی در اکران فیلم پسر کشی که سهیل بازیگر آن بوده با هم آشنا میشوند. و بعدش با هم دوست میشوند. سهیل بازیگر و گوینده است. مریم مومن بعد از اینکه اعلام کرد اول اسم عشقش سین هست عده ای حدس درست را زدند که آن شخص سهیل قاصدی است مریم مومن یه قلب برای سهیل کامنت گذاشته سهیل مادر و خاله مریم را نیز فالو کرده

مریم مومن متولد ششم مردادماه  ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل می باشد و اصالتا ترک می باشد. دوران کودکی اش را هم در همین شهر سپری کرده و تک فرزند خانواده می باشد، وی در رشته بازیگری تحصیل می کند و دانشجو است.

مریم مومن

داستان بازیگری مریم مومن

 مریم مومن در سال 1396 برای بازی در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» تست داد و برای نقش «بانو فخر الزمان» که نقش اصلی این سریال است، انتخاب شد. این سریال به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی، عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می‌کند.

مریم مومن درباره چگونه بازیگر شدنش در مصاحبه خود با ایسنا گفت: "من واقعا نمی‌دانم چگونه برای این نقش انتخاب شدم، اما بیش از هر چیزی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم که در آن مطرح شده بود به یک بازیگر خانم با این رده سنی نیاز داریم. با توجه به اینکه من تست‌های بازیگری زیادی را رفته بودم و احساس می‌کردم این تست نیز سرکاری است و می‌خواهند سوء استفاده مالی کنند.

عکس‌های تئاترم را دیده بودند و منتظر تماسشان بودم، یک روز با من تماس گرفتند و قرار بود برای تست به دفتر این مجموعه بروم اما نرفتم، مجددا با من تماس گرفتند و دلیل غیبتم را جویا شدند. قرار ملاقات گذاشته شد و من به دفتر آقای حمید نژاد آمدم، از همان ابتدا دیالوگ‌های مربوط به شخصیت فخرالزمان را از من تست گرفتند.

در راه برگشت این حس را داشتم که این هم مثل تست‌های قبلی خروجی نخواهد داشت. در مترو بودم که با من تماس گرفته شد و گفتند قبول شده‌ام، حتی نمی‌دانستم قرار است چه نقشی را ایفا کنم. سپس با خوشحالی و حتی گریه به خانه رفتم، مادرم نگران بود که چه اتفاقی برایم افتاده است و من گفتم باورم نمی‌شود که پس از این همه تلاش قرار است به آرزویم برسم." دلیل کم کاری‌ مریم مومن، بعد از حضور موفقش در سریال «بانوی عمارت» این بود که وی سعی داشت یک استانداردی را در انتخاب‌هایش حفظ کند ولی کارهایی هم بود که وی با وجود علاقه شخصی‌اش موفق به بازی در آن‌ها نشد. اما سرانجام در سال 1399 در فیلم سینمایی «کادون» و سریال «سرزده» به ایفای نقش پرداخت.

سال 1399 مریم مومن تجربه همکاری با علی انصاریان (بازیگر و فوتبالیست) را با بازی در نقش "پریناز" در سریال «سرزده» بدست آورد، وی پس از خبر درگذشت علی انصاریان در بهمن 1399 بر اثر کرونا با انتشار عکسی در کنار علی انصاریان در اینستاگرامش نوشت: "کاش اصلا نمیشناختمت کاش انقدر آدم حسابی نبودی که داغت انقدر سنگین باشه برادر بزرگتر." «سرزده» مینی سریالی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی بود که مشکلات جامعه را در زمان کرونا و قرنطینه به تصویر کشید.

مریم مومن

بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، یاشار هاشم‌زاده و رامبد شکرآبی از دیگر هنرمندان این سریال هستند. مریم مومن در سنین کودکی شاهد جدا شدن پدر و مادرش بود و این مسئله روی وی تاثیر بسزایی گذاشت و معتقد است که این اتفاق باعث شد که یک شبه بزرگ شود.

او درباره انتقادها و قضاوت‌هایی که درباره بازیگر شدنش در سن 20 سالگی، در فضا مجازی شنیده، می‌گوید: "کاش درونم، شب بیداری‌ها و تلاشم رو می‌دیدند. من وقتی یک دختر 15-16 ساله بودم، ساعت 5 صبح با مترو دنبال کارام می‌رفتم و تلاش کردم. خانواده من،‌ من رو جوری بزرگ کردن که روی پای خودم بایستم، بجنگم و تلاش کنم. اینکه مردم درباره حیطه‌ی کاری من قضاوت کنند و درباره بازی من نظر بدن، مشکلی نیست چون مردم بهترین قاضی برای بازی من هستند." او عاشق سفر است و تنها با یک کوله پشتی، هروقت که زمانش مناسب باشد، به جاهای مختلف می‌رود. پیج اینستاگرام مریم مومن: https://www.instagram.com/maryam_momen_official


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5d7z