پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/23 10:07
آرام جعفری
کد خبر: 16974

آرام جعفری برای باردوم ازدواج کرد | فیلم مراسم عقد آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون با انتشار فیلم مراسم عقدش خبر ازدواج دومش را تایید کرد.

به گزارش رصد ورزشی: آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد. آرام جعفری یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. شایعه ازدواج آرام جعفری به حقیقت پیوست چندی قبل او گفت: دیشب من یک پستی گذاشتم که در کنار یکی از عزیزانم در کاپادکیا بودم

مرسی از همه شما عزیزانم که به من محبت دارید و تبریک گفتید، اما خبر ازدواج من کذب است. اما امروز با انتشار فیلم مراسم عقد خود خبر ازدواجش را تایید کرد.

نام : آرام

نام خانوادگی: جعفری

تاریخ تولد: 1359/11/22

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس گرافیک

وضعیت تاهل: متاهل

آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت. آرام لیسانس گرافیک دارد وی دانش‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است. اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت‌های هنری وی عبارتند از: میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر، دختران، خانه‌ای در تاریکی، رسم شیدائی و لبه تاریکی

آرام جعفری

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

آرام و مهربان مثل نامش

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

آرام جعفری

وضعیت ازدواج و همسر آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است.

به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی ، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.

خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد. اما مدتی بعد از همسرش جدا شد.

آرام جعفری

فیلم های سینمایی آرام جعفری

*  باز نشسته‌ها (۱۳۹۱)

*   دزدان خیابان جردن (۱۳۹۱)

*  بگو که رویا نیست (۱۳۸۷)

آرام جعفری

مجموعه تلویزیونی آرام جعفری

*   مدینه (۱۳۹۳)

*  میلیاردر (۱۳۹۱)

*  قهوه تلخ (۱۳۹۰)

*   شب هزار و یکم (۱۳۸۷)

*  لبه تاریکی (۱۳۸۶)

*   پرواز در حباب (۱۳۸۵)

*   آدمخوار (۱۳۸۵)

*   رای آخرین بار (۱۳۸۴)

*  رسم شیدایی (۱۳۸۳)

*  خانه‌ای در تاریکی (۱۳۸۲)

*   زیر آسمان شهر (۱۳۸۰)

*   دختران (۱۳۸۰)

*   میگی نه نگاه کن (۱۳۸۷)

آرام جعفری

نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

او زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

طلاق و جدایی آرام جعفری

آرام جعفری در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است.

اولین تجربه آرام جعفری در نمایش خانگی و سینما

در ادامه به سریال های نمایش خانگی آرام جعفری اشاره میکنیم.

قهوه تلخ در نمایش خانگی

قهوه تلخ اولین تجربه فعالیت آرام جعفری در سینمای خانگی بود و او توانست نقش خود را در کاراکتر کاترین همسر شاه بخوبی ایفا کند، این سریال طنز تاریخی را مهران مدیری در سال 1389 کارگردانی و در سینمای خانگی توزیع کرد. مهران مدیری ، سیامک انصاری، هادی کاظمی، جواد عزتی و مه لقا باقری از دیگر بازیگران این سریال هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qzwg