یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/20 23:17
پژمان بازغی
کد خبر: 16949

پژمان بازغی و دخترش در کنار هم | عکسهای پژمان بازغی

در زیر عکسی از دختر پژمان بازغی را مشاهده می کنید که به مناسبت روز دختر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش رصد ورزشی: پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. همسر پژمان بازغی مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. پژمان بازغی نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۷۵ با حضور در اعتراف به کارگردانی مجید فهیم زاده تجربه کرد. 

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد، بازی را از جلوی دوربین شروع کرد و حالا در کنار حضور در سینما، در تلویزیون نیز اجرا می کند.

یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.اصالتا اهل لاهیجان بوده و پدرشان بازنشسته نیروی دریایی است.

بعد از انقلاب سال 1357 وقتی 4 ساله بود بخاطر ماموریت پدر برای محافظ از مرزهای آبی در جنوب کشور به بوشهر نقل مکان کردند و تا آخر جنگ در این شهر بودند.بعد از اتمام جنگ به تهران و سپس دوباره به رشت بازگشتند.

پژمان بازغی

بصورت جدی فعالیت خود از سال 1372 وقتی دانشجو بود با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان با فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد.

بعد از پایان دانشگاه به تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال 1387 در سریال آژانس دوستی در یک نقش فرعی ایفای نقش کند.

پژمان بازغی

در سال 1380 تجربه بازی در سریال زیر آسمان شهر را بدست آورد سپس با حضور در سریال گم گشته به کارگردانی رامبد جوان شناخته تر شد.اما شروع جدی شهرت او از سال 1386 با سریال مرد هزار چهره بود.

پژمان بازغی در سال 1386 وقتی 33 ساله بود با مستانه مهاجر (تدوینگر) که دو ماه از او کوچکتر بوده ازدواج کرد، این زوج در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شدند.حالا ثمره این عشق یک دختر بنام نفس می باشد.

پژمان بازغی

پژمان عشقی عمیق و رویایی نسبت به خانواده‌ اش دارد و مایل است افراد خانواده به ساز او برقصند، او نافرمانی را تحمل نمی کند و عقایدش محکم است.

آقای بازیگر جزو اولین هنرمندانی بود که بعنوان یک مدل، عکسش رو بیلبورد های تبلیغاتی رفت که پس از آن قانون منع حضور هنرمندان در تبلیغات برای مدتی اجرا شد.

از ورزش‌ های موردعلاقه او کارتینگ است زمانی نیز این رشته را به‌ طور جدی دنبال می کرده تا اینکه تصادف و شکستن دنده چپ عاملی برای کنار گذاشتن این رشته شد.

او سال 1395 حین بازی فوتبال در زمین با افت ناگهانی فشار مواجه شد و به زمین افتاد، بعد از انتقال به بیمارستان مشخص شد سکته خفیفی را رد داده است.

بازغی اولین بار در سال 1394 با برنامه چند درجه وارد عرصه اجرا شد و از سال 1396 رسما با برنامه کودک شو در کنار بازیگری خود را بعنوان یک مجری معرفی کرد.

در زمان دانش آموزی بیشتر والیبال و فوتبال بازی می کرد و کمی هم بسکتبال بلد بود، تا قبل از سکته خفیف هم در تیم هنرمندان بازی می کرد.از طرفداران دو آتیشه پرسپولیس بوده و شماره 34 این تیم نیز به او اهدا شد هاست.

پژمان بازغی

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران، تدوینگر است.فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است، با تدوین در سینما شروع کرد حالا بعنوان تهیه کننده و بازیگر نیز فعالیت می کند و یک دختر نیز دارد.من از سال 1372 وقتی 19 ساله بودم فعالیت ام را شروع کردم.

به واسطه پدرم که بسیار فیلم بین بود به هنر علاقمند شدم و سپس از طریق یک آشنایی به یک شرکت فیلمسازی معرفی شدم و فعالیت خود را در تدوین شروع کردم.سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه دادم.

بصورت انفرادی از سال 1381 تدوینگر فیلم و سریال ها شد، او در این عرصه فعالیت جدی ای کرد و در تدوین به فرد شناخته تری تبدیل شد.

مستانه مهاجر با پژمان بازغی بازیگر شناخته شده ازدواج کرده است و این زوج هنری صاحب یک فرزند دختر بنام نفس هستند.

پژمان بازغی

من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت سال 84 منجر به ازدواج شد.

روحیه من قدرت طلبی است همیشه به دنبال این موضوع هستم که تأثیر بگذارم و تصمیم گیرنده باشم همیشه به تهیه کنندگی فکر می کردم اما با حفظ سمت تدوینگر !

مهاجر به عنوان اولین تجربه تهیه کنندگی، فیلم اسرافیل را به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 95 ساخت، پژمان بازغی در این فیلم نیز ایفای نقش کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ej5j