سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/20 09:41
محمدرضا گلزار
کد خبر: 16942

پژمان بازغی، محمد رضا گلزار را با خاک یکسان کرد | فیلم دیده نشده از تخریب محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپر استار نیست! پژمان بازغی در مصاحبه ای می گوید سینمای ایران سوپر استار ندارد و گلزار فقط فعالیت سینمایی داشته و بیشتر گیتاریست است.

به گزارش رصد ورزشیمحمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، خواننده و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. محمدرضا گلزار از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

در ویدئویی که در ادامه می بینید پژمان بازغی در پاسخ مجری راجع به اینکه چرا سوپر استار نشده است گفت سینمای ایران سوپر استار ندارد.

مجری نام گلزار را می آورد و بازغی هم می گوید او اگر سوپر استار بود همه فیلم های یا سریال هایش در شبکه نمایش خانگی می فروخت.

مجری نام چند فیلم را می برد و به شدت از گلزار دفاع می کند اما پژمان او را جدی نمی گیرد و با اشاره به گیتاریست بودن او می گوید “فعالیت سینمایی هم داشته است”

اخیر حضور گلزار در خیابان جمهوری تهران و هجوم و ازدحام مردم با انتقادات زیادی رو به رو شده است و نام او دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

محمدرضا گلزار سوپر استار نیست! پژمان بازغی در مصاحبه ای می گوید سینمای ایران سوپر استار ندارد و گلزار فقط فعالیت سینمایی داشته و بیشتر گیتاریست است.

بازغی چند بار اشاره می کند با گلزار دوست است ولی حرف های مجری واقعیت ندارد.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

محمدرضا گلزار

اصلیت او آذربایجانی است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و حضور در تلویزیون به عنوان مجری!

محمدرضا گلزار در سال 97 با برنامه ای مسابقه محور به اسم "برنده باش"  به تلویزیون آمد."برنده باش" حاشیه کم نداشت و به‌رغم ماجرای نظرسنجی در رأی‌گیری بهترین برنامه مردمی صداوسیما، با حمایت همه‌جانبه به کار خود ادامه می‌داد. 

محمدرضا گلزار در سال 97 با برنامه ای مسابقه محور به اسم "برنده باش"  به تلویزیون آمد."برنده باش" حاشیه کم نداشت و به‌رغم ماجرای نظرسنجی در رأی‌گیری بهترین برنامه مردمی صداوسیما، با حمایت همه‌جانبه به کار خود ادامه می‌داد. 

انتشار فتوایی از آیت‌الله مکارم شیرازی سر و صدایی در فضای مجازی به‌پاکرد. یکی از مقلدان از او پرسیده بود: «مسابقه‌ای حضوری با عنوان مسابقه بزرگ برنده باش از طریق شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا و پخش است که به شرکت‌کنندگان در این مسابقه به ازای پاسخ صحیح به هر سوال، مبلغ قابل توجهی به صورت پلکانی (تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) اعطا می‌کند که با کمک مجری برنامه و فرصت‌هایی که در اختیار هر شرکت‌کننده قرار می‌گیرد، مبلغ جایزه غالباً از ۵ میلیون تومان کمتر نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raop6