پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/17 01:04
نفیسه روشن
کد خبر: 16908

حاشیه جدید نفیسه روشن | همسر نفیسه روشن چه کسی است؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از کربلای معلا بازگشته بار دیگر به جرگه متأهلین پیوست.

به گزارش رصد ورزشینفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است. نفیسه روشن همیشه به دنبال حاشیه بوده است. صفحه اینستاگرام نفیسه روشن 2,653,236 فالور دارد و فقط 57 نفر را دنبال می کند. نفیسه روشن در محرم امسال به کربلا سفر کرد و با ایجاد پست جدید در اینستاگرامش اعلام کرد که به همسر سابقش برگشته است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از کربلای معلا بازگشته بار دیگر به جرگه متأهلین پیوست.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در آخرین پستی که به تازگی منتشر کرد و نوشت:

چه خوبههههههه

بی پروااااااا

عاشق شدن!!!

اونم عاشق یک ادم حسابی شدن

صبور، مهربون، ارومممممم

کسی که اتیش عصبانیت منو‌ خاموش میکنه

#خوشتیپ #من #آدم #حسابی

بدون دروغ و کلک عاشق شین…

عاشقی تاوان داره…

حمله نفیسه روشن از کربلا به مردم ایران با ماجرای انتقادات مردم از سفر اربعین نفیسه روشن در ایام کرونا و اتهام به تزویر و ریا با پاسخ وی را می خوانید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن که در این چند سال اخیر از مدل لباسش تا ازدواج و طلاق اش همواره سوژه و جنجال آفرین بود بتازگی سفر زیارتی خود را هم سوژه کرده است

نفیسه روشن در روزهای منتهی به اربعین در گفتگویی ویدیویی اعلام کرد برای رفتن به اربعین خواب دیده و سه شاهد هم دارد

او می گوید من شب خواب آقا «امام حسین» را دیدم ، خواب دیدم که مامانم رفته کربلا و من اصلا تصور نمی کردم که تعبیرش حضور من در سرزمین آقا امام حسین باشد

خانم بازیگر حالا در چند استوری در اینستاگرام و در پاسخ به انتقاد مردم به حضورش در راهپیمایی اربعین پاسخ های تندی می دهد

او در جواب بخشی از مردم که او را محکوم به تزویر و ریا می کنند و عده ای نیز سفر وی در ایام کرونایی را مورد نقد قرار دادند می نویسد:

بعضی ها به جای اینکه فکر زندگی خودشون باشند ، همین شکلی نگاهشون تو زندگی بقیه است …

زندگی شماها بما چه هست که کجا میری ، چیکار میکنی ، اعتقادات چیه ، مجردی یا متاهل ، بدبختی یا خوشبخت ، آرومی یا ناآروم!! توهین کردیم شما محترم بمون

در آخرین استوری هم منتقدیان خود را به دشمنان امام حسین منتسب می کند و می نویسد؛ من عشق دنیارو فهمیدم یا عبدالله الحسین ، هنوز هم دشمنانت زنده اند 

ماجرا به طعنه ها ختم نمی شود و اینبار نفیسه روشن می نویسد:

رفتم کربلا زیارت امام حسین ، خوب کردم به هیچ کسی ربط نداره ، دلم خواست ، زندگی من ، اعتقادات من به کسی ربطی نداره !

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نام:نفیسه

نام خانوادگی :روشن

تاریخ تولد :1361/2/13

محل تولد :باغ صبا تهران

تحصیلات :  کارشناسی حقوق دانشگاه ازاد اسلامی

تاهل :متاهل

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است ، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

حواشی و شایعه طلاق نفیسه روشن

چند پیش شایعه طلاق خانم روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش تند مواجه شده با این خبر را دروغ محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی‌ام خیلی هم خوب است.

او در جدیدترین اظهاراتش در فیلمی متشر شده گفت ک طلاق برای یک زن بد نیست ، اما زندگی خصوصی هر فردی حریم وی می باشد.

نفیسه روشن

تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ek7pv