یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/16 00:28
نیوشا ضیغمی
کد خبر: 16897

نیوشا ضیغمی بچه دار شد | فیلم بچه دار شدن نیوشا ضیغمی و واکنش همسرش

واکنش جالب آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی وقتی برای اولین بار فرزندش را در آغوش کشیده است، دیدنی است.

به گزارش رصد ورزشی: نیوشا ضیغمی بازیگر و هنرمند ایرانی سینماو تلویزیون است. نیوشا ضیغمی در سینما نیز در آثار کمدی و جدی ایفای نقش کرده است. نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹، تهران) بازیگر اهل ایران است. نیوشا ضیغمی در فیلم پرتماشگر در چشم باد نیز حضور داشت. نیوشا ضیغمی متاهل است و با آرش پولاد خان ازدواج کرده است و دارای یک دختر زیبا به نام لنا شده است.

لحظه به دنیا آمدن فرزند نیوشا ضیغمی و واکنش همسرش را در فیلم زیر ببینید:

نیوشا ضیغمی گفت: دوست ندارم عکس فرزندم را در فضای مجازی منتشر کنم ، افتخار میکنم فرزندم در ایران به دنیا آوردم من فرزند ایرانم و کشورم را دوست دارم. ادامه صحبت های نیوشا ضیغمی را در فیلم زیر می‌توانید ببینید:

زندگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.او می‌گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

نیوشا ضیغمی

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی

طرفداری که به همسر بدل شد

نیوشا ضیغمی : در مورد نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج مان بارها در نشریات مختلفی توضیح داده ایم اما نمی دانم چرا هر بار که مصاحبه ای داریم دوباره از ما می خواهند که توضیحاتی را در این باره ارائه دهیم. در هر حال حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً‌به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

پول، شرط خوشبختی نیست

نیوشا ضیغمی: هر کس برای ازدواج شرط و شروط خودش را دارد و براساس دیدگاهی که دارد نسبت به افرادی که با آنها در ارتباط است معاشرت می کند و در نهایت آن فردی که از فیلترهای ذهنیش عبور می کند را انتخاب می کند. آرش تقریباً بیشتر ملاک هایی که من برای همسر آینده ام داشتم را دارا بود و برخلاف شایعاتی که در مورد ما وجود داشت،‌ تنها چیزی که در انتخاب او برای من بی اهمیت بود مسائل مالی بود چرا که مطمئن بودم پول بعد از گذشت مدتی جذابیت هایش را از دست می دهد و شما فردی را می خواهید که در کنار او احساس آرامش و امنیت کنید. به همین خاطر ما حتی برای مراسم ازدواج مان درگیر هزینه های آنچنانی نشدیم.

آرش پولادخان: جای تاسف دارد که بعضی از افراد بی آنکه شناختی درستی نسبت به اتفاقات داشته باشند آن را مورد قضاوت قرار دهند. نیوشا اصلاً‌ فرد مادی نیست. وقتی از او خواستم میزان مهریه اش را تعیین کند او تنها یک سکه را انتخاب کرد در حالی که به لحاظ ذهنی من آمادگی داشتم که او رقم بالاتری را بگوید اما او در کمال تعجب تنها به رسم ادای سنت به یک سکه اکتفا کرد. چون بر این باور بود که خوشبختی هیچ زنی را میزان مهریه اش تعیین نمی کند، چون اگر این طور بود ما تا این حد شاهد افزایش میزان جدایی نبودیم.

نیوشا ضیغمی

فرزند نیوشا ضیغمی

فرزند نیوشا ضیغمی در خرداد ماه ۹۷ به دنیا آمد . اسم دختر نیوشا ضیغمی لنا است . او اولین فرزندش را در سن ۳۸ سالگی به دنیا اورد . پزشک ایشان سرکار خانم دکتر حاجیان است که نیوشا ضیغمی بارهادر اینستاگرام خود از او تشکر کرده است .نیوشا درباره دکتر حاجیان در اینستاگرامش نوشت :

بسیاری خانمهای موفق در جامعه ما هستند که باید به بودن هر کدومشون افتخار کرد خانم دکتر حاجیان ;دوست عزیز و مهربانم یکی از اون بانوانیه که به بودنش افتخار میکنم و براش آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

نیوشا ضیغمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ejke