پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/15 05:35
هدیه تهرانی
کد خبر: 16882

همسر هدیه تهرانی کیست؟

هدیه تهرانی در آستانه ۳۶ سالگی ازدواج کرد آن هم نه با یک بازیگر یا فرد شناخته شده‌ای برای اهالی هنر و مردم اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد.

به گزارش رصد ورزشیهدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. هدیه تهرانی در سال 1386 وقتی 35 ساله بود با آقای هومن بهمنش مدیر فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد. 

 

ازدواج هدیه تهرانی و هومن بهمنش

بالاخره سوپر استار سینمایی ایران پای سفره عقد می نشیند تا رسما تشکیل زندگی مشترک بدهد. این مهم‌ترین خبر روزهای ابتدایی سال ۸۶ بود. هدیه تهرانی در آستانه ۳۶ سالگی ازدواج کرد آن هم نه با یک بازیگر یا فرد شناخته شده‌ای برای اهالی هنر و مردم اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد.

هومن بهمنش (زاده ۶ بهمن ۱۳۵۹ در لاهیجان) مدیر فیلمبرداری در سینمای ایران و عضو بنیاد ملی نخبگان است.

بهمنش در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده و عضو انجمن مدیران فیلمبرداری سینمای ایران، انجمن فیلم کوتاه سینمای ایران، آکادمی علوم و فنون سینمایی آسیا پاسیفیک-استرالیا می‌باشد. او جوایزی از جشنواره‌های بین‌المللی و دیگر جشنواره‌ها برای فیلمبرداری دریافت کرده‌است. بهمنش در سال های ۹۱ و ۹۵ برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌برداری جشنواره فیلم فجر شده است. او از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در سینما از انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ با فیلم سینمایی آن سه به صورت مستقل مدیریت فیلمبرداری را آغاز کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5dwl