سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/14 23:56
نیوشا ضیغمی
کد خبر: 16877

عکس لو رفته از نیوشا ضیغمی در استخر | عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش

عکس نیوشا ضیغمی با چهره میکاپ شده کنار استخر در فضای مجازی لو رفت. این عکس را نیوشا در اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش رصد ورزشینیوشا ضیغمی بازیگر و هنرمند ایرانی سینماو تلویزیون است. نیوشا ضیغمی تاکنون در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده است. نیوشا ضیغمی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. نیوشا ضیغمی در فیلم پرتماشگر در چشم باد نیز حضور داشت. نیوشا ضیغمی متاهل است و با آرش پولاد خان ازدواج کرده است.

نیوشا ضیغمی

زندگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.او می‌گوید با مخالفت والدین وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

در مراسمی که در «انجمن حامیان کودکان کار و خیابان» برگزار شد، نیوشا ضیغمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد. در این مراسم که در دفتر این انجمن برگزار شد نیوشا ضیغمی با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی‌اش بوده اظهار داشت: «وقتی سر چهارراه‌ها کودکان کار را می‌بینم با خودم می‌گویم سهم این بچه‌ها از دنیای کودکی چیست و چرا باید از همین سن و سال وارد چرخه کار شوند و بزرگ شدن را از همان روزهای اول کودکی مشق کنند.»

او در سال ۱۳۸۹ با آرش پولادخان، تاجر ایرانی ازدواج کرد و در اردیبهشت ۱۳۹۷ اولین فرزندشان به نام لنا را به دنیا آوردند.

تاریخ تولد: ۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۰ (سن ۴۱ سال)، تهران

قد: ۱٫۶۴ متر

همسر: آرش پولاد خان

فرزند: لنا پولاد خان

مادر: فهیمه رستم پور، محسن ضیغمی

خواهر و برادر: روشا ضیغمی

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و او در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و ماجرای بازیگری خواهرش روشا

روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

نیوشا ضیغمی

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

زنها فرشته اند 2 1398

ما خیلی باحالیم 1396

دخترعمو و پسرعمو 1395

شام عاشقانه سه نفره 1395

هشتگ 1395

خوب، بد، جلف 1395

ثبت با سند برابر است 1394

هفت معکوس 1394

آدم باش 1393

ایران برگر 1393

دریا و ماهی پرنده 1393

آینه شمعدون 1391

فیتیله و ماه پیشونی 1390

گشت ارشاد 1390

ما همه گناهکاریم 1389

چارسو 1389

دختر شاه پریون 1389

یکی برای همه 1389

پرتقال خونی 1389

پرستوهای عاشق 1389

زمهریر 1389

دموکراسی تو روز روشن 1389

اخراجی ها 2 1386

تلافی 1386

توفیق اجباری 1386

قرنطینه 1386

اخراجی ها 1385

پارک وی 1385

حس پنهان 1385

گناه من 1385

تردست 1383

شوریده 1383

مواجهه 1383


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayvwv