پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/14 02:16
ویشکا آسایش
کد خبر: 16867

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش و همسرش | همسر ویشکا آسایش کیست؟

ویشکا اسایش نوه شین پرتو نویسنده و شاعر است که با رضا قبادی ازدواج کرده و یک پسر دارد.

به گزارش رصد ورزشی: ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. ویشکا آسایش خواهرزاده مازیار پرتو فیلمساز ایرانی ، و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر است که با رضا قبادی ازدواج کرده و یک پسر دارد.

 

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ویشکا آسایش علت برگشت از شهر لندن را اینطور گفت : عاشق شده بودم. باید بر می گشتم تا با رضا قبادی ازدواج کنم من او را دوست داشتم. در آخر هم خودم رفتم و بهش اعتراف کرد، در رفت و آمد هایی که به ایران داشتم من با رضا قبادی اشنا شدم و از همان ابتدا با خودم فکر کردم که او همان کسی است که من برای زندگی مشترک تو رویاهام دارم با همه ی ویژگی هایی که در نظر داشتم: جنتلمن، جدی و قد بلند، برای این که رضا رو بیشتر بشناسم وقت زیادی رو صرف کردم و هر روز علاقه من بیشتر میشد.

یک روز با خودم فکر کردم که نباید بیشتر از این وقت رو هدر بدهم و موضوع را با رضا در میون گذاشتم و علاقه ام رو بهش گفتم و گفتم دوست دارم با هم ازدواج کنیم که خوشبختانه پیشنهاد من از طرف رضا با استقبال مواجه شد. بعد از اون هم من قید زندگی در خارج از کشور رو زدمو به ایران اومدم تا با رضا زندگی خوبی رو تجربه کنم و الان هم از زندگیم کاملا راضیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5d7p