چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/10 13:35
بهاره افشاری
کد خبر: 16824

چالش جنجالی بهاره افشاری خبر ساز شد | عکس‌های بهاره افشاری

ویدیو جالب چالش عوض کردن لباس بهاره افشاری بازیگر زن تلویزیون و سینما سوژه کاربران فضای مجازی شد.

به گزارش رصد ورزشیبهاره افشاری در ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرودمتولد شد. بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد. ویدیو جالب چالش عوض کردن لباس بهاره افشاری بازیگر زن تلویزیون و سینما سوژه کاربران فضای مجازی شد.

بیوگرافی بهاره افشاری

نام ونام خانوادگی: بهاره افشاری

تاریخ تولد: چهارمین‌ روز از تابستان ‌سال‌ ۱۳۶۳

زمینه فعالیت: هنرپیشگی، طراحی لباس

تولد: ۴ تیر۱۳۶۳

شاهرود

ملیت: ایران

پیشه: هنرپیشگی، طراحی لباس

بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

بهاره افشاری

ازدواج و همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.چندی پیش بود که ناگهان خبری مبنی بر ازدواج او با بنیامین بهادری منتشر گردید که همانجا توسط هر دو طرف تکذیب گردید.

بهاره افشاری می‌گوید در 35 سالگی ازدواج خواهد کرد. برای زندگی‌اش برنامه دارد. در 20 سالگی می‌دانست که پروسه‌ای را باید طی کند که در ۳۰-۳۲ سالگی باید خانه‌دار باشم. که الان شده‌ام. این ربطی به بازیگری ندارد و هر شغلی که داشت باید این کار را می‌کرد. او می‌گوید در میانه ۳۰ تا ۳۵ سالگی سیمرغ می‌گیرد. ( دید در شب)

بهاره افشاری

حاشیه‌های بهاره افشاری

در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد. در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

بهاره افشاری

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.

بهاره افشاری

او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد و پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌ داد. از نمونه آثار بهاره افشاری می‌ توان به پری سا، آینده، او یک فرشته بود، ممنوعه، روزگار قریب،‌ معراجی‌ ها، دردسر بزرگ،‌ پایان نامه و تسویه حساب اشاره کرد.

بهاره افشاری

دوران ممنوع الکاری بهاره افشاری

وی در گفتگو با رضا رشیدپور در برنامه دید در شب گفت از 90 تا 93 ممنوع‌الکار بوده‌ام. بهاره افشاری می‌گوید دلیل آن را به من نگفته‌اند اما خودم می‌دانم چرا. لبخند می‌زند و می‌گوید نمی‌توانم بگویم چرا و توضیح می‌دهد با «دولتِ حال» مشکلی ندارم.

بهاره افشاری

گفت و گو با بهاره افشاری

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم‌ها و تکیه‌ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال‌ها آدم معتقدی بزرگ شده‌ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده‌ام.

بهاره افشاری

هر روز صبح که از خانه‌ام بیرون می‌آیم عادت دارم که بسم‌الله می‌گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال‌ها مواظب من بوده است. به این خانه که می‌خواستم بیایم به برادرم گفتم که جای این که هر روز یه چیزی را بخوانم در دلم و یک روزهایی حتما یادم می‌رود، وقتی می‌خواهم بروم بیرون این را ببینم و بخوانم. و الان دیواری به اندازه دیواری که الان پشت سر شماست آیه‌های قرآن است در خانه‌ی من.

بهاره افشاری

فیلم های سینمایی بهاره افشاری:

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

بهاره افشاری

سریال های بهاره افشاری:

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

 جدیدترین تصاویر بهاره افشاری:

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بهاره افشاری


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45azzq