جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/07 04:49
کد خبر: 16058

بیوگرافی افسانه چهره آزاد (مینو سریال احضار ) + عکس همسرش

افسانه چهره آزاد بازیگر بسیار محبوب مردم در سریال احضار در نقش مینو است. افسانه چهره آزاد ازداج کرده و متاهل است. افسانه چهره آزاد متولد سال 1341 در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی «سال های بدون خانه» شروع کرد.

سریال احضار | افسانه چهره آزاد بازیگر  بسیار محبوب مردم در سریال احضار در نقش مینو است. افسانه چهره آزاد بازیگر سریال احضار ازدواج کرده و متاهل است. افسانه چهره آزاد ( مینو سریال احضار ) متولد سال 1341 در تهران است. افسانه چهره آزاد دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی «سال های بدون خانه» شروع کرد.

 

افسانه چهره آزاد

 

 

اوج شهرت افسانه چهره آزاد

این هنرمند در طول دوران فعالیت خود در سالهای سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده است که از شاخص ترین آنها می توان به سریال «وضعیت سفید» اثری از حمید نعمت‌الله به نویسندگی هادی مقدم دوست اشاره کرد همچنین او در مجموعه «آشپزباشی» و سریال شبکه خانگی «همگناه» حضور داشت و بسیار خوش درخشید.

 

همسر افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد در ۱۵ سالگی عاشق شاهرخ فروتنیان شد و در نهایت بعد از ۵ سال مخالفت پدر در سن ۲۰ سالگی با وی ازدواج کرد، ولی علاقه ای به فرزند نداشتند و صاحب فرزند نشدند.

 

افسانه چهره آزاد

 

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان در سال ۱۳۶۱

افسانه چهره آزاد با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:سی وششمین سالگرد همراهی ورفقاتمون مبارک. پنجشنبه ۲۲مهر سال ۱۳۶۱

 

افسانه چهره آزاد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5mqe