یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/02 12:19
کد خبر: 15199

ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه ای فیلم + ساعت تکرار

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به کارگردانی "حسین سهیلی‌زاده" از شبکه آی فیلم پخش می شود. در ادامه می توانید ساعت پخش و تکرار این سریال را مشاهده نمایید.

 با توجه به درخواست‌‌های مکرر مخاطبان شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به کارگردانی "حسین سهیلی‌زاده" از ۲۲ دی ماه به صورت دو قسمتی روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

این سریال محصول سال ۱۳۹۲ است که از شبکه سه سیما پخش شد و توانست رضایت بسیاری از بینندگان تلویزیون را به خود جلب کند و در کنار نشان دادن قصه‌ای متفاوت از زندگی کودکان کار، درامی اجتماعی و عاشقانه را به تصویر بکشد.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» از ۲۲ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود

سریال «آوای باران» مانند دیگر آثار "حسین سهیلی‌زاده" با تکیه بر معرفی بازیگران جوان و جدید به قاب تلویزیون و بازی بازیگران جوانی چون؛ "علی تقوازاده"، "نیلوفر پارسا" و "آزاده زارعی" بود. 

این مجموعه داستان زندگی "طاها ریاحی" را که تاجر داروست، روایت می کند. بر اثر بروز اتفاقاتی زندگی طاها دگرگون می شود و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش "باران" رقم می خورد. او مجبور به ترک کشور می شود. پس از سال ها به ایران باز می گردد و به دنبال دختر گمشده اش می گردد و متوجه می شود که نادر و زیور خواهرزاده و همسر خواهرزاده اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و باران به دلیل آزار و اذیت های آن ها از خانه فرار کرده و همراه گروه های تکدی‌‌گری شده است. جستجوهای "طاها" ادامه می یابد تا این که در می یابد...».

حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، ثریا قاسمی، سیاوش خیرابی، امیر دژاکام، علی تقوازاده، مهران رنجبر، نیلوفر پارسا، آرزو افشار، شایان جلالی، ناهید محمودی، سپیده خداوردی، علی یعقوبی، مبینا سادات آتشی، بهنام داوری و علی فتاحی در «آوای باران» نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «آوای باران» از ۲۲ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

CDTB80WKJYKF

 

MQcz1csXUZ4a

 

ZL8rwJLT6zAN

 

XScB9gOiX2S3

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488qba