دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/17 08:12
کد خبر: 14499

صحبت های جنجالی همسر آقازاده معروف غوغا به پا کرد +تصاویر

پردیس پورعابدینی با انشار این عکس نوشت: آه ای دل دلگیر من ای آه دامن گیر من

پردیس پورعابدینی با انشار این عکس نوشت:آه ای دل دلگیر من ای آه دامن گیر من سریال آقازاده  به کارگردانی بهرنگ توفیقی که از اوایل تابستان سال ۹۹ پخش خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرد از همان ابتدا پربیننده شد .

نقش اصلی زن این سریال را بازیگر تازه کاری به نام پردیس پورعابدینی ایفا می کند . وی در این سریال نقش دو شخصیت یعنی راضیه که یک دختر مذهبی است و با حامد ازدواج کرده است  و نقش دیگرش یعنی مانلی که دختری بلند پرواز است  که مقابل شخصیت نیما بحری با بازی  امیر آقایی  را ایفا می کند.

پردیس پور عابدینی متولد سال 1379 می باشد و هم اکنون 20 سال سن دارد .وی بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و دارای تحصیلات دانشگاهی رشته هنر می باشد.

 

11 - Copy

2

 

نام :پردیس

نام خانوادگی :پورعابدینی

تاریخ تولد :1379/01/22

محل تولد :تهران

شروع فعالیت هنری : 1398

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه (مانلی) در سریال آقازاده متولد 22 فروردین ماه سال 1379 در تهران است.از زندگی شخصی خانم پورعابدینی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به نظر میرسد پدرایشان آقای بابک پورعابدینیمهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار هستند و یک خواهر به نام نسیم دارد.و به محض انتشار اطلاعات بیشتر این بخش از پورتال پندارمووی بروز رسانی خواهد شد.

شروع فعالیت هنری پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی بازیگر 20 ساله کشورمان فعالیتش را ابتدا با شرکت در کلاس های استاد مسعود کیمیایی و با تئاتر شروع کرد و آخرین نمایش وی نیز قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی بوده است .

 

5db3382a1cfc3_2019-10-25_21-30

 

پردیس پورعابدینی برای اولین بار با بازی در سریال (نمایش خانگی) آقازاده در نقش راضیه یا همان مانلی توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست یابد . سریال آقازاده «Aghah zadeh series» سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است این سریال که در ژانر اجتماعی و سیاسی است و به نویسنگی حامد عنقا است.سریال آقازاده نام جدیدترین مجموعه نمایش خانگی محصول سال 1398 است.که این سریال قرار است در بهار سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شود.طراح سریال ایرانی آقازاده (حامد عنقا) نویسنده اولین سریال نمایش خانگی با عنوان (قلب یخی) بود

 

;v_kh

 

خلاصه داستان :

داستان سریال آقازاده ، ماجرای شخصی به نام حامد (سینا مهراد) است که شغل او دادیاری است که به مفاسد اقتصادی و موضوع برخورد آقازاده ها ورود می کند،روایت اصلی سریال راجع به حیا است و همه داستان پر پیچ و خم آن در ستایش وجود مقدس امام رضا (ع) ساخته شده است…پردیس پورعابدینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .

پیج اینستاگرام پردیس پورعابدینی با 29.5k followers به آدرس زیر فعال است :


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48886l