پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 05:51
کد خبر: 13449

ساعت پخش سریال 021 + ساعت تکرار

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی به نیمه رسید و از ۴ آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سریال صفر بیست و یک  به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی به نیمه رسید و از ۴ آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

 

سریال جدید سیامک انصاری قرار است در چهار فصل 25 قسمتی ساخته شود. پیش از این، زمان دقیقی از سوی عوامل سریال برای پخش ارائه نشده بود و تنها خبری که از زمان پخش  سریال 021  منتشر شده بود مربوط به احتمال پخش در نیمه دوم سال 99 بود.

 

به تازگی جواد رضویان با انتشار ویدیویی در حساب شخصی اینستاگرام خود از زمان پخش سریال صفر بیست و یک خبر داد. رضویان در این ویدیو، به مردم اطمینان خاطر داد که تصویربرداری و ضبط سریال صفر بیست و یک با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد و در ادامه نیز از مردم خواست تا توجه بیشتری به رعایت این موارد داشته باشند. رضویان در ادامه این مژده را به طرفدارن خود داد که سریال 021 از تاریخ 5 آبان ماه، در شبکه سه سیما به نمایش درخواهد آمد.لازم به ذکر است که ساعت پخش سریال صفر بیست و یک هنوز مشخص نیست و به زودی از سوی شبکه سه سیما، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه دارد و آزیتا ترکاشوند به عنوان تازه‌ترین بازیگر این سریال جلوی دوربین رفته است.

 

عوامل مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک»  عبارتند از:  نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر رونقی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: امید مسعود فر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تبلیغات و فضای مجازی: شیدا محمدیان، تهیه کننده: مهدی فرجی.

 

بازیگران سریال 021

مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی از جمله  بازیگران سریال 021  هستند.

 

 

unnamed - Copy

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36pk94