دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 18:00
کد خبر: 13310

بیوگرافی یکتا ناصر

در این تصویر استایل متفاوت یکتا ناصر بازیگر سریال دل را در کنار دخترش می بینید

یکا ناصر بازیگر جوان و پر کار این روزهای سینمای ایران است. او که پس از ازدواج با منوچهر هادی بیشتر دیده شد به تازگی در سریال دل ایفای نقش کرده بود.


wyLfpoiyUwnv

 

یکتا ناصر، بازیگر نقش آوا در سریال «دل» از توهین مخاطبان به خودش ابراز خرسندی کرد زیرا معتقد است به قدر کافی نقشش را خوب ایفا کرده و همین موضوع باعث باورپذیری آن شده است.

یکتا ناصر، در سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی، نقشِ شخصیتی منفی با نام آوا را ایفا می‌کند. این بازیگر، برای نخستین بار است که چنین نقشی را در آثار تلویزیونی یا سینمایی به کارگردانی همسرش، برعهده گرفته است.

یکتا ناصر که این روزها به دلیل همین نقش‌آفرینی، در فضای مجازی مورد توهین قرار گرفته است، با ناراحتی و در اعتراض به این وضعیت در اینستاگرام نوشت: «شاید برای خیلی از شما این نقش تجسم شیطان باشد اما برای من تجسمی از رنج و درد بود از اینکه با ادبیاتی توهین‌آمیز برایم می‌نویسید هم خوشحال می‌شوم چون می‌پندارم حتماً آنقدر واقعی بودم که پذیرفتید و هم می‌رنجم که ندانستید ایفای این نقش یعنی لطمه‌ای عظیم بر روح وجسمم و در نهایت سپاسگزارم که با وجود تمام انتقادات به جا و نابه جا ما را دنبال می‌کنید.»

 

Om6Sa4rQ3Gm2

 

یکتا ناصر سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. وی دانشجوی رشته محیط زیست دانشگاه آزاد می باشد. او حضور در جلوی دوربین را سال ۱۳۷۶ با سریال «گلهای کاغذی» تجربه کرد و بازی در سینما را سال ۱۳۸۰ با «ساقی» به کارگردانی «محمدرضا اعلامی» شروع کرده است.

 

zp0wxPGk7aDD

 

منبع:اینستاگرام و فرارو و سلام سینما

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jaez4