پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 08:57
کد خبر: 10647

هومن سیدی و همسرش در خارج از کشور + عکس دخترش

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد.

 

 

 


جهت اطلاع فوری و دقیق از آمار فوت شدگان کرونا اینجا کلیک کنی


 

 

9488040_895

 

 

موضوع طلاق هومن سیدی از آزاده صمدی یک سال پیش به صورت شایعه گوش به گوش می‌چرخید و در بسیاری از صفحات جامعه مجازی منتشر می‌شد به خصوص در صفحه اینستاگرام هومن سیدی. همین بازتاب‌ها هم موجب شد تا سیدی تصمیم گرفت به تمام این حرف‌ و حدیث‌ها با یک بینانیه مودبانه پایان بدهد.

 

BO9I6240(1)

 

او در صفحه خود نوشت: زندگی همه ما انسان‌ها دارای یک سری مولفه‌هایی است که دوست داریم در یک حیطه‌ای از پشت پرده‌های حریم خصوصی خود باقی بماند اما از اینکه این چنین دلسوزانه حواشی زندگیم را به تن می‌خرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم. نزدیک به یک سالی است که از سرکار خانم آزاده صمدی جدا شده‌ام.

 

خواهشی که از شما دارم موضوع متأسفیم،‌چرا؟‌، باب گفتگو، اظهارنظر و … مختومه گردد و در پایان برای همه شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می‌کنم.  آزاده صمدی  آن زمان چیزی نگفت. نه نسبت به حرف و حدیث های مردم و نه درباره متنی که همسر سابقش نوشت اما چند ماه پیش در یک گفت و گوی تصویری به نکاتی درباره جدای‌اش از هومن سیدی اشاره کرد. صمدی اساساً از آن دست بازیگرانی است که علاقه‌ای به برملا شدن زوایای خصوصی زندگی‌اش ندارد و دوست ندارد توضیحی در این باره بدهد. او در همان گفت و گو نیز با لحنی جدی و غیرمستقیم پاسخگوی چند سوال کوتاه درباره زندگی‌اش شد.

 

 

d3dc2f72-4db4-4991-b700-b337ad05a399

 

ازدواج  هومن سیدی با بیتا اصلانی

هومن سیدی پس از به دینا آمدن دخترش نیز خبری از ازدواج خود منتشر نکرد اما در پستی اینستاگرامی به حضور یک نفر در زندگی خود و به دنیا آمدن دخترش اعتراف نمود.

 

 

89_136114

 

Capture


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zyza2