سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/21 23:51
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 18277

گوسفند زنده را چگونه خریداری کنیم؟

یکی از مرکز های بسیار معتبر و با کیفیت به فروش و خرید گوسفند زنده اقدام کرده است، دام کالا می باشد. این مرکز یکی از مراکز بزرگ و با کیفیت است که علاوه بر کار دامپروری و پرورش گوسفند ها به عرضه آن ها به صورت آنلاین اقدام کرده است. این مرکز در سال 1398 سایت معتبری جهت فروش گوسفند زنده تاسیس کرد

خرید گوسفند زنده به روش غیر حضوری :

خرید گوسفند زنده در بین مسلمانان جهت قربانی کردن گوسفند ها، عقیقه کردن آن ها، به جا آوردن نذر و .... رواج دارد. هر کدام از موارد نامبرده، احکام منحصر به فردی دارند که برای انجام آن ها باید مد نظر قرار داد. روش های مختلف و متنوعی جهت خرید گوسفند زنده وجود دارد که می توان به روش حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. امروزه خرید غیر حضوری جایگزین خرید حضوری شده است. در حقیقت خرید غیر حضوری باعث صرفه جویی در وقت می شود و انتخاب محصول مورد نظر را راحت تر کرده است. در اینجا قصد داریم به معرفی مرکز منحصر به فردی بپردازیم که در کنار دامپروری و پرورش به فروش گوسفند زنده به صورت آنلاین اقدام کرده است. این مرکز قابلیت های زیادی دارد.

گوسفند زنده و چگونگی خریداری آن :

همان طور که گفته شد، امروزه گوسفند های زنده را می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کرد. مرکز های زیادی در سطح کشور وجود دارند که شرایط فروش غیر حضوری را برای مشتریان فراهم کرده اند. یکی از مرکز های بسیار معتبر و با کیفیت به فروش و خرید گوسفند زنده اقدام کرده است، دام کالا می باشد. این مرکز یکی از مراکز بزرگ و با کیفیت است که علاوه بر کار دامپروری و پرورش گوسفند ها به عرضه آن ها به صورت آنلاین اقدام کرده است. این مرکز در سال 1398 سایت معتبری جهت فروش گوسفند زنده تاسیس کرد که به دلیل کیفیت بالای محصولات و قابلیت های متنوع سایت توانست جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. در ادامه به نحوه خرید از این سایت پرداخته ایم.

چگونگی خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا :

خرید گوسفند زنده از سایت دام کالا بسیار راحت و بدون دردسر می باشد. توجه کنید که قبل از ثبت سفارش به راحتی می توانند ویژگی های گوسفند ها، وزن آن ها، قیمت آن ها و ... را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس محصول را انتخاب کنید. بعد از این که محصول مورد نظر را انتخاب کردید باید زمان تحویل سفارش، آدرس دقیق محل دریافت محصول را در قسمت مورد نظر یادداشت کنید. سپس در مرحله بعد هزینه آن را پرداخت کنید و در نهایت سفارش را ثبت کنید. توجه کنید که بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

عوامل موثر در متمایز شدن سایت دام کالا از دیگر سایت ها :

سایت دام کالا قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد که سبب تمایز آن از دیگر سایت های فروش گوسفند زنده شده است. یکی از عواملی که در این امر بسیار تاثیر دارد، پرورش گوسفندان توسط سایت دام کالا می باشد. به عبارت دیگر این سایت با تکیه بر تجربه چندین ساله خود گوسفند ها را به بهترین شکل ممکن پرورش و پرواری می دهد و سپس در اختیار مشتریان قرار می دهد. از دیگر عوامل موثر در متمایز شدن این سایت، قیمت بسیار مناسب گوسفند های زنده می باشد. همان طور که گفته شد این سایت گوسفند ها را پرورش داده و سپس به فروش می رساند در نتیجه به دلیل عدم وجود واسطه قیمت مناسب تری نسبت به سایر سایت ها دارند. این سایت سفارش ها را به صورت رایگان به مقصد ارسال می کند، همچنین قصاب ماهر و با تجربه را جهت ذبح گوسفند به مقصد ارسال می کند. لازم به ذکر می باشد که ارسال قصاب نیز رایگان خواهد بود. لازم به ذکر است که سایت دام کالا به صورت رایگان سفارش های شما را به مراکز خیریه و همچنین آسایشگاه ها ارسال خواهد کرد و بعد از تحویل سفارش رسید دریافت را برای مشتری ارسال می کند و نتیجه را از طریق پیامک و همچنین تماس تلفنی اطلاع می دهد.

nmhg

گوسفندان زنده

گوسفند عرضه شده توسط سایت دام کالا چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از سوال هایی که ممکن است ذهن برخی از افراد را در گیر کرده باشد این است که، گوسفند های عرضه شده توسط این سایت چه ویژگی هایی دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت گوسفند های دام کالا در محیط های کاملا بهداشتی پرورش می یابند، تغذیه آن ها سالم بوده و از غذا های ناسالم و حاوی آنتی بیوتیک و هورمون استفاده نمی شود. به صورت مرتب و مداوم توسط دامپزشک های ماهر مورد بررسی قرار می گیرند تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت به رفع آن ها اقدام شود. به عنوان مثال وزن یکی از رکن های بسیار مهم در سالم بودن گوسفند ها می باشد که به صورت هفتگی و مستمر توسط دامپزشک اندازه گیری می شود. محیط و محل پرورش گوسفند ها کاملا بهداشتی بوده و شرایط آن به صورت مرتب چک می شود. در واقع شرایط آب و هوایی، رطوبت و دمای آن ها چک می شود و محیط به دور از هر گونه استرش و تنشی خواهد بود.

nmmn

خرید گوسفند های مرغوب از سایت دامکالا :

اگر قصد خرید گوسفند زنده با قیمت بسیار مناسب و همچنین کیفیت بی نظیر دارید، سایت دامکالا بهترین گزینه می باشد. این سایت علاوه بر پرورش گوسفند های ارگانیک آن ها را به صورت رایگان به مقصد ارسال می کند. ناگفته نماند که فروش آن ها به صورت تضمینی انجام می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aywkg