پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/05 09:40
کد خبر: 7198

مدارس تهران با پایان هفته تعطیل شد؟ + جزئیات

هنوز اخباری از تعطیلی مدارس تهران در روز‌های آتی اعلام نشده است، ولی با توجه به اینکه مدارس ۲۴ استان کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شده اند احتمال اینکه مدارس تهران هم تا پایان هفته تعطیل شوند وجود دارد.

رصد ورزشی نوشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس تهران طی دو روز گذشته (یک شنبه و دوشنبه) برای ضد عفونی کردن و آمادگی مدارس برای برگزاری کلاس‌های درس تعطیل شده اند.

 


راه های پیشگیری از ویروس کرونا + علائم ویروس کرونا


 

هنوز اخباری از تعطیلی مدارس تهران در روز‌های آتی اعلام نشده است، ولی با توجه به اینکه مدارس ۲۴ استان کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شده اند احتمال اینکه مدارس تهران هم تا پایان هفته تعطیل شوند وجود دارد، به محض اعلام تعطیلی مدارس تهران در این خبر اعلام می‌شود.

 

کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در درباره وضعیت تعطیلی مدارس گفت: از نظر کمیته فنی وزارت بهداشت، تعطیلی مدارس همچنان برای ما به عنوان عاملی که بتواند پیشگیری کرده و کاهش شیوع و انتشار بیماری موثر باشد، شناخته نشده و ما همچنان اعتقاد نداریم که لزوما تعطیلی مدارس می‌تواند به کاهش شیوع و محدودیت انتشار منجر شود. چنانچه بعضا کارشناسان معتقدند که حتی تعطیلی مدارس و مهدکودک ها ممکن است تردد خانوارها را افزایش دهد.
 
 

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، حتی شواهدی نشان می‌دهد که تعطیلی‌های اخیر، منجر به رفت و آمد بین شهری بسیاری از خانوارها شده و این می‌تواند ریسک ابتلا به بیماری و شیوع را افزایش دهد. بر همین اساس ما تاکنون ابلاغیه یا توصیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس نداریم.

 

طی ساعات گذشته خبری مبنی تصمیم اعضای شورای تامین استانها منتشر شده با این محتوا «بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و مراکز آموزشی شامل: مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش از روز دوشنبه لغایت چهارشنبه تعطیل است».
 
 

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار میزان، درباره این خبر گفت: هر موضوع مرتبط با ویروس کرونا از تعطیلی مدارس تا قرنطینه شهر و هر چیز دیگر به دستور رئیس جمهور بر عهده وزارت بهداشت است.

 

ثقفی در ادامه گفت: وزارت بهداشت هر تصمیمی بگیرد آمادگی اجرای آن را داریم. تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران به ما ابلاغ نشده است.

 

 

 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در تهران و سایر شهرستان ها مدارس برخی استان ها سه شنبه 6 اسفند تعطیل اعلام شد.

 

 

  • در صورتی که مدارس هر شهری تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

تکمیلی1//

مدارس تمام شهرستان های استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل شد.

 

 

 

تکمیلی2//

مدارس و دانشگاه های کهکیلویه و بویر احمد تا پایان هفته تعطیل شد.

 

 

تکمیلی3//

مدارس لرستان تا پایان هفته تعطیل شد.

 

 

تکمیلی4//

مدارس گیلان تا چهارشنبه تعطیل شد.

 

 

تکمیلی5//

تمام دانشگاه های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، مازندران، اصفهان،همدان، تا پایان هفته تعطیل شد.

 

 

تکمیلی6//

به دنبال شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع این ویروس، مدارس و دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

 

 

تکمیلی7//

تعطیلی دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان هفته جاری

 

 

تکمیلی8//

مدارس قم تا پایان هفته تعطیل شد

 

 

تکمیلی9//

تعطیلی مدارس کرمانشاه تا پایان هفته

 

 

تکمیلی10//

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته

 

 

تکمیلی11//

تعطیلی مدارس ایلام تا پایان هفته

 

 

تکمیلی12//

تعطیلی مدارس کهکیلویه و بویر احمد تا پایان هفته

 

 

در حال تکمیل...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27xwe4