یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/12 08:28
سردار آزمون
کد خبر: 16839

همسر ایتالیایی سردار آزمون کیست؟ | عکس هواپیمای لاکچری سردار آزمون

سردار آزمون بازیکن معروف تیم ملی ایران است. سردار آزمون متولد 11 دی ماه 1373 در استان گلستان به دنیا آمد.

به گزارش رصدورزشی، سردار آزمون بازیکن معروف تیم ملی ایران است. سردار آزمون متولد 11 دی ماه 1373 در استان گلستان به دنیا آمد. سردار آزمون بازیکن محبوب کشورمان از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد. سردار آزمون مدتی است در استوری های اینستاگرامش از همسر خود رونمایی کرده است. در ادامه عکس هایی از سردار آزمون و همسرش مشاهده می کنید.

سردار آزمون

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟

سردار آزمون ، بازیکن جوان فوتبال ایران از قرار معلوم مدتی است به جرگه ی متأهل ها پیوسته است.سال ۹۸ بود که آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواج است و مایل است هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون توضیح بیشتری درباره ی ازدواج خود نداد اما در پاسخ به سؤال مهران مدیری درباره ی نحوه ی آشنایی اش با همسر آینده ی خود گفت آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

سال گذشته نیز آزمون در گفتگوی خود با یکی از خبرگزاری ها گفت به احتمال ۹۹ درصد به زودی ازدواج می کند، البته اگر خانواده ی عروس موافقت کنند.

او همچنین گفت مطمئن است با ازدواج و تشکیل خانواده می تواند بیشتر از این ها پیشرفت کند و اغلب بازیکنان بزرگ روسی هم سن و سال او فرزند هم دارند و از زندگی خود بسیار راضی هم هستند.

اما آن هایی که صفحه ی اینستاگرام سردار را دنبال می کنند می دانند که این بازیکن جوان مدت ها است گهگاه تصاویری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و تصاویر زیادی هم از این زوج جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۱۳۷۱ است و گفته می شود او و آزمون مدتی است با یکدیگر نامزد کرده اند. از زندگی شخصی آناهیتا کریمی اطلاعاتی در دست نیست و از او تنها یک صفحه شخصی در اینستاگرام وجود دارد که در بخش بیوگرافی آن به نامزدی او با سردار آزمون اشاره شده است.

بیوگرافی سردار آزمون

نام:سردار

نام خانوادگی:آزمون

تاریخ تولد :11 دی 1373

محل تولد :گنبد کاووس

قد :1٫85 متر

رشته ورزشی :فوتبال

پُست :مهاجم

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

سردار آزمون

ماجرای نامگذاری سردار آزمون

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

داستان زندگی سردار آزمون

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

سردار آزمون

مذهب سردار آزمون

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد.

علاقه به اسب سردار آزمون

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

علایق و سلایق سردار آزمون

غذا:چکدرمه، یک غذای ترکمنی است که برنج و گوشت دارد

فوتبال:پیراهن رئال مادرید را به تن کنم

الگوی خارجی سردار آزمون:زلاتان ابراهیم وویچ

الگوی داخلی سردار آزمون:علی دایی

سردار آزمون

ورزش حرفه ای سردار آزمون

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

هدشات آزمون در جام جهانی 2018

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست.

همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سردار آزمون

افتخاران سردار آزمون در لیگ ایران

کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 91-1390 به همراه تیم سپاهان اصفهان

افتخارات سردار آزمون در روسیه

کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شده در سالهای 16–2015 به همراه تیم روستوف

قهرمانی های سردار آزمون

افتخارات سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی

افتخارات فردی سردار آزمون مهاجم تیم ملی

کسب عنوان بهترین گلزن قهرمانی جوانان زیر 19 سال در بازیهای آسیا در سال 2012

به دست آوردن مقام بهترین گلزن جام صلح و دوستی در سال2012

تیم منتخب فصل در لیگ برتر فوتبال روسیه در سالهای 15–2014, 16–2015

کسب عنوان بازیکن ماه در لیگ برتر فوتبال روسیه در تاریخ می 2016

دستیابی به عنوان بهترین بازیکن فصل در روستوف در سالهای 16–2015


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oa77v