یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/12 22:51
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 28317

هنگام خرید انجیر خشک استهبان به چه نکاتی توجه نمائیم؟

اگر قصد خرید انجیر خشک دارید به شما پیشنهاد می کنیم انجیر استهبان را انتخاب کنید. دلایل زیادی برای این پیشنهاد ما وجود دارد.

اگر قصد خرید انجیر خشک دارید به شما پیشنهاد می کنیم انجیر استهبان را انتخاب کنید. دلایل زیادی برای این پیشنهاد ما وجود دارد. شهرستان استهبان در استان فارس واقع شده. این منطقه وسیع ترین انجیرستان جنگلی و دیم جهان را در دل خود جای داده است. می توان گفت که استهبان، مناسب ترین اقلیم را برای کشت و پرورش درخت انجیر دارد. دلیل این گفتار هم پوشش گیاهی و طبیعی حاکم بر این منطقه است. در واقع وسعتی قریب به 25 هزار هکتار از اراضی استهبان از درختان جنگلی انجیر تشکیل شده است. همان طور که می دانید جنگلها و پوشش های گیاهی مختلف که در دنیای طبیعت وجود دارند، خارج از اراده و دخالت بشر شکل گرفته است.

 

شما به همین راحتی می توانید داخل خانه انجیر خشک تهیه کنید، اما اگر حوصله و وقت انجام این کار را ندارید می توانید انجیر خشک تازه و ارگانیک را از این مجموعه با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آراد برندینگ در ارتباط باشید. هنگام سرما خوردگی، یکی از آزار دهنده ترین درد ها گلو درد و سرفه می باشد که پزشکان سنتی برای رفع آن، جوشانده انجیرخشک چاق را تجویز می کنند.

اما توصیه شده که به دلیل گرم بودن طبع انجیر بهتر است در مصرف آن زیاده روی نشود و افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند از آن به مقدار زیاد مصرف نکنند.

 

صادرات انجیر خشک نخی

امروزه به دلیل خواص فراوانی که انجیر خشک خیس نخی دارد باعث شده تا صادرات آن به دیگر کشور ها به خوبی صورت پذیرد و ارز آوری خوبی برای کشور به وجود بیاورد.ما پیش تر این موضوع را بیان کردیم که خواص انجیر خشک و تازه با هم تفاوت هایی دارند که به خواص انجیر تازه پرداختیم و در این قسمت قصد داریم درباره انجیر خشک و خواص آن صحبت کنیم. زمانی که میوه را خشک می کنند مواد مغذی آن به طور کامل حفظ می شود و به همین دلیل خواص انجیر خشک بیشتر از انجیر تازه می باشد.

خواص انجیر خشک شامل موارد زیر می باشند: انجیر خشک کلسیم فراوانی دارد و مصرف کلسیم به تقویت استخوان ها کمک زیادی می کند به همین منظور برای کسانی که به پوکی استخوان دچار هستند مصرف این خشکبار توصیه می شود. سرشار از آنتی اکسیدان است که به کاهش بیماری هایی همچون مشکلات قلبی و سرطان کمک بسیار زیادی می کند. مصرف انجیر خشک به افرادی که از اضافه وزن خود رنج می برند توصیه می شود چرا که دارای مقدار زیادی فیبر مغذی است که باعث کنترل وزن می شود همچنین مصرف آن به هضم هرچه بهتر غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی می کند.

 

mj

امروزه فروشندگان با توجه به استقبال مردم از انجیر خشک نخی آن را با قیمت بالایی به فروش می رسانند اما شما می توانید به بهترین قیمت روز از این سایت خریداری کنید. علاوه بر این روشی وجود دارد که خودتان می توانید در خانه، انجیر را خشک کنید و در رژیم غذایی خود قرار دهید. شما برای درست کردن انجیر خشک به انجیر های نرم و تازه احتیاج دارید، دقت کنید که انجیر ها خیلی رسیده و یا کال نباشند چرا که استفاده از این انوع انجیر ها نتیجه خوبی نمی دهد. اگر خودتان درخت انجیر دارید بهتر است اجازه دهید انجیر ها روی درخت کمی خشک شوند و بریزند. بعد از شستن انجیر، آن ها را روی یک توری فلزی چیده و روی آن را با یک پارچه توری بپوشانید تا گرد و خاک نگیرد. سپس به مدت ۳ الی ۴ روز در برابر نور آفتاب قرار داده و اجازه دهید انجیر ها به خوبی خشک شوند.

 

قیمت انجیر خشک استهبان

انجیر استهبان به دلیل کیفیت فوق العاده ای که نسبت به انجیر سایر مناطق کشور دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. در واقع انجیر خشک 400گرمی استهبان گران قیمت ترین انجیر در کشور است. اما چنانچه این محصول را بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مراکز عمده فروش در شهرستان استهبان خریداری کنید برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از آنجایی که بسیاری از خریداران انجیر استهبان، فاصله مکانی زیادی با این شهرستان دارند، امکان مراجعه حضوری برای این عزیزان مقدور نیست. ما در فروشگاه بزرگ آستیاک مارکت توانسته ایم مشکل این دسته از مشتریان را برطرف سازیم. در این مرکز تجاری به واسطه تولیدات خود مجموعه و همچنین ارتباط مستقیم با سایر تولید کنندگان انجیر در استهبان، این محصول را بی هیچ واسطه ای با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم.

jkl

فروشگاه آستیاک مارکت با ایجاد زیرساخت لازم و فراهم ساختن خرید انجیر خشک استهبان توانسته این محصول را مستقیماً از باغات انجیر استهبان به دست مشتریان خود برساند. به این ترتیب خریداران عزیز قادر خواهند بود با خیالی آسوده از قیمت و کیفیت محصول، نسبت به خرید آن اقدام کنند. از مزایای دیگری که مشتریان ما از آن بهره مند می شوند، امکان بازگشت وجوه آنها در صورت عدم رضایت است. بنابراین از آنجا که ما به اصالت، کیفیت و قیمت محصولاتمان اعتماد کامل داریم سعی کردیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که خریداران عزیز بتوانند با خیالی آسوده و در محیطی امن خرید کنند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسدولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdae8