یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/02 08:00
آغاز تحقق دولت الکترونیک هوشمند
کد خبر: 17024

رونمایی از درگاه احراز هویت آنلاین با استفاده فناوری هوش مصنوعی

به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اپراتور دانش بنیان آی تی ساز از رونمایی درگاه احراز هویت آنلاین (احرازشو) مطابق استانداردهای جهانی خبر داد.

به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اپراتور دانش بنیان آی تی ساز از رونمایی درگاه احراز هویت آنلاین (احرازشو)  مطابق استانداردهای جهانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اپراتور دانش بنیان آی‌تی‌ساز، این سامانه با تلاش متخصصان و نخبگان شرکت های دانش بنیان در این اپراتور ایجاد گردید .

این محصول که با برخورداری از آخرین نسل فناوری های هوش مصنوعی و با تکیه بر دانش بومی، در راستای تحقق دولت الکترونیک هوشمند و بهینه سازی ارائه خدمات بانکی و حمایت از توسعه کسب و کارهای دیجیتال رونمایی شد و هم اکنون آماده ارائه خدمات به تمام بخش ها و نهاد های دولتی و خصوصی است.

مهندس میثم سیدی، اولین صادرکننده محصولات فناورانه بر پایه هوش مصنوعی کشور و مدیرعامل اپراتور دانش بنیان آی­تی­ساز ضمن تبریک به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) این دستاورد را هدیه نخبگان و دانشمندان هوش مصنوعی کشور به کسب و کارهای آنلاین و‌ کلیه بانک‌ ها و سازمان‌ها دانست و اشاره کرد:

 تحقق دولت الکترونیک هوشمند و عدم نیاز به خرید سامانه ها و محصولات هوش مصنوعی از خارج ، همواره دغدغه همیشگی مجموعه شرکت های دانش بنیان در اپراتور آی تی ساز بوده و به همین منظور «احرازشو» تحت نظارت اپراتور آی‌تی‌ساز و بصورت  رایگان، آماده ارائه محصولات و سامانه های خود همچون:

  • سویچ خدمات استعلامی با بیش از 600 سرویس دولتی و غیر دولتی و قوه قضائیه
  • درگاه احراز هویت آنلاین در 17 سطح مختلف
  • سامانه ها و زیرساخت های بانک دیجیتال ( نئوبانک )
  • صدور انواع امضا الکترونیک , برات و سفته الکترونیک و.....

به سازمان‌ها ، بانک ها و شرکت های بیمه ، پرداخت یارها،  PSP ها ، صرافی ها ، شرکت های هاستینگ و کسب وکارهای آنلاین می باشد.

مهندس سیدی در ادامه با تاکید بر این که این سامانه ها استانداردهای جهانی را دارا می باشند  ادامه داد: با توجه به نقش دانش هوش مصنوعی و کاربردهای مختلف آن ، توانستیم امکان شخصی سازی سوییچ استعلامی، درگاه احراز هویت و زیرساخت های هوش مصنوعی جهت امضای دیجیتال و  بانک دیجیتال ( نئوبانک ) را ویژه برای بانک و شرکت های متقاضی بدون نیاز به صرف وقت و هزینه فراهم آوریم .

لازم به ذکر است اپراتور آی‌تی‌ساز به عنوان اپراتور تامین کننده خدمات کلیه دستگاه­های اجرایی دولتی، خصوصی و قوه قضاییه، پیش از این با خدماتی همچون:

ارائه سرویس­های سامانه آنلاین سجام، سامانه احراز برخط ثنا قوه قضائیه، سامانه آنلاین احراز هویت کارگران و کارفرمایان وزارت کار، سامانه حمایتی سهام عدالت ، سامانه نئوبانک (neobank ) ، سامانه همراه هوشمند (ارائه کلیه خدمات دفاتر خدماتی بصورت آنلاین) و بسیاری از خدمات دیگر همواره در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات نوین پیشتاز بوده است.

منبع: https://itsaaz.ir/?p=1313


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45azpo