پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/25 11:55
کد خبر: 16373

لطفا شعار ندهیم !!!!

این روزها بازار داغ شعار های انتخاباتی است . به هر طیف و سلیقه ای هم که نگاه میکنید شعارهای زیبا و متفاوتی را مطرح کرده اند.

این روزها بازار داغ شعار های انتخاباتی است . به هر طیف و سلیقه ای هم که نگاه میکنید شعارهای زیبا و متفاوتی را مطرح کرده اند . اما الان در این وضعیت آشفته و ناراضی مردم چه در انتخابات ریاست جمهوری، چه در انتخابات شورای شهر، چه انتخابات میان دوره ای مجلس ، مردم فقط و فقط به دنبال عمل هستند. کاندیدای محترم لطفا شعار ندهیم.

 

بنده مریم نورالهی هستم کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران ری، شمیرانات و اسلامشهر، محقق و پژوهشگر در حوزه حکمرانی اسلامی، حافظ کل قران ، دانشجوی نخبه و ممتاز دانشگاه تهران با سابقه مدیریت در دانشگاه امام صادق علیه السلام و مراکز آموزشی خصوصی و کارشناس دستگاه های دولتی معتقدم زمانه شعار دادن و انقلاب های رنگی گذشته است و مردم از این بازی ها و شعار های تکراری خسته و ملول شده اند. مردم به دنبال نیروهایی هستند که به رانت و پشتوانه متکی نباشند و بدون در نظر گرفتن منافعشان برای این مردم فقط کار کنند و فراموش نکنند که همین مردم  آنها را سرکار آورده اند.

 

درود بر انکه هدایت پذیر باشد .

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eo5j