سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/16 07:58
کد خبر: 16213

آیت‌الله رئیسی: اگر مشکلات با تهمت زدن به من حل می‌شود، بزنید + عکس مدرک

آیت الله رئیسی در اولین مناظره انتخاباتی افزود: در ارتباط با مطالبی که آقایان اشاره کردند، باید بگویم به نظرسنجی‌هایی که در کشور انجام شده، توجه کنند، یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی مسئولین است.

به گزارش رصدورزشی، آیت الله رئیسی در اولین مناظره انتخاباتی افزود: در ارتباط با مطالبی که آقایان اشاره کردند، باید بگویم به نظرسنجی‌هایی که در کشور انجام شده، توجه کنند، یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی مسئولین است.

وی گفت: مردمی که پای صحبت‌های ما نشسته‌اند و جوان هستند، خودشان دسترسی دارند و می‌توانند مدرک تحصیلی بنده را پیدا کنند. خسته نشدید از تهمت و اهانت؟

آیت الله رئیسی افزود: اگر مشکلات با تهمت زدن به من حل می‌شود، بزنید، شما در محضر خدا هستید، قبل از هرکسی، چرا به مردم اهانت می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: مردم با شعور هستند، مردم تجربه کردند، من با مردم با صداقت حرف زدم، کسی که برای اولین بار پوششی عمل کرد را یادتان هست؟

آیت الله رئیسی افزود: در دوره قبل بود که آقایی نشست و گفت نمیخواهم رئیس جمهور شوم و آمده‌ام از دولت دفاع کنم، در زمان ریاست قوه قضاییه نه یک سایت بستیم نه یک روزنامه، شما مردم را گرفتار کردید

وی گفت: این اقتصاد است که در کشور داریم؟ چرا داد همه را در آورده‌اید، چرا داد کارگر و جوان و کارافرین را در آورده اید؟

 

685a4cf6-fdd6-45a1-ba19-449087909a95

 

منابع:  روابط عمومی ستاد تجار و کارافرینان کشور/ رویش نیوز

 

www.president313.com​

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8omy