چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/10 21:49
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 26325

بررسی کلید های گردان و چنج اور

سکومک فرانسه Socomec

یکی از برندهای معتبر و قوی که در زمینه تجهیزات توزیع ، کنترل ، حفاظت و بهبود کیفیت توان در شبکه برق فشار ضعیف فعالیت میکند ، سکومک فرانسه میباشد. این کمپانی فرانسوی در سال 1922 آغاز به کار کرد و اکنون یکی از شرکت های برتر حوزه برق صنعتی و اتوماسیون میباشد.

Socomec Group تولید کننده دستگاه های UPS یو پی اس ، کنترل و مانیتورینگ ، تجهیزات ذخیره سازی و محافظت توان ، تجهیزات اندازه گیری و کلید و سوئیچ است.

خرید کلید چنج اور سکومک فرانسه

کلید های چنج اور Change Over به دو دسته سه فاز و تکفاز تقسیم میشود. که نوع سه فاز آن در برق شهر ژنراتور در ساختمان ها ، هتل ها ، کارخانه جات استفاده میشود. 

کلید های چنج اور دو وظیفه عمده دارند ؛ 1- هدایت برق شهر به داخل تجهیز مصرف کننده 2- چنج اور کردن و هدایت برق ژنراتور به داخل تجهیز مصرف کننده

از کلید چنج اور 3 فاز برای معکوس کردن دور ژنراتور نیز استفاده میشود. اما کلید چنج اور تکفاز همانطور که از نامش پیداست ویژه مصارف تکفاز است. مانند الکتروموتور های تکفاز. از مزیت های اصلی کلید چنج اور سکومک میتوان به پلاتین ها و مس مصرفی آن اشاره کرد. این کلید ها ساخت کمپانی سکومک فرانسه Socomec بوده و الکتروشایلی به عنوان نماینده رسمی این کمپانی در لاله زار جنس اصلی را به قیمتی فوق العاده مناسب به همکاران عزیز عرضه میکند.

خرید کلید سوکومک Socomec

شما همکاران و مصرف کنندگان عزیز میتوانید هم اکنون با برقراری تماس با کارشناسان واحد فروش الکتروشایلی ، تجهیزات برق صنعتی سکومک را با بهترین قیمت ، بهترین کیفیت ، ارسال سریع همراه با تضمین جنس اصلی دریافت نموده و یا جهت راهنمایی و مشاوره خرید نیز با همکاران ما در واحد پشتیبانی الکتروشایلی تماس بگیرید. الکتروشایلی این نوید را به شما میدهد که  الکتروشایلی به عنوان نماینده برند سکومک Socomec در لاله زار بهترین کیفیت و قیمت را به شما پیشنهاد میدهد….

خرید کلید چنج اور

چنج اور

نمایندگی سوکومک Socomec در لاله زار

برندهای معتبر برق صنعتی در جهان معمولا برای حفظ میزان فروش و ارتقای سطح توزیع محصولات خود در کشورهایی نظیر ایران ، از طرق مختلفی اقدام به جذب و ایجاد نمایندگی های فروش میکنند. الکتروشایلی که از برترین و با قدمت ترین شرکت های توزیع و فروش تجهیزات برق صنعتی ( جنس اصلی ) میباشد که نمایندگی سوکومک بوده و محصولات این برند را با مناسب ترین قیمت در لاله زار به فروش میرساند.

تلفن تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید محصولات سکومک:

021-66170062

021-66170063

021-66170064

021-66170065

0912-6398961

خرید کلید چنج اور دستی سکومک 

کلیدچنج اور به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم میشوند ؛ نوع دستی آن دارای مقاومت بالا در شرایط اضطراری مختلف همچون تغییرات آب و هوا و جریان است. در این کلید ها اینترلاک مکانیکی وجود دارد که امکان تداخل برق شهر و ژنراتور را 0 میرساند.

استفاده از کلید دستی چنج اور سکومک باعث کاهش حجم شینه کشی ، کاهش حجم تابلو و نیز کاهش اتصالات خواهد شد.

پیشنهاد الکتروشایلی به شما خرید کلید چنج اور دستی سکومک از نمایندگی رسمی این برند در فردوسی و بازار لاله زار است ، این محصول و نیز دیگر محصولاتی که در فروشگاه الکتروشایلی عرضه میشود دارای گارانتی اصالت کالا بوده و در حداقل زمان برای شما ارسال خواهد شد ، ما همچنین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت کالا را به شما همکار عزیز مژده میدهیم.

خرید کلید چنج اور اتوماتیک سکومک

خرید تجهیزات سکومک از الکتروشایلی

در نوع موتور دار این کلید ها (کلید های چنج اور) ، موتور به صورت جداگانه بر روی کلید نصب میشود ، در این صورت اگر مشکلی بروز دهد ، هر کدام به صورت جداگانه قابل تعویض و تعمیر میباشند.

این موتور بایک گیربکس به مکانیزم فرمان وصل شده ومیتواند حالت پلاتین های کلید را از راه دور تغییر دهد. علاوه بر سیستم موتوری، می توان وضعیت کلید را به صورت دستی (اهرمی) و توسط اهرم یا هندل نیز تغییر داد. قابل ذکر است که هرگونه تغییر در وضعیت پلاتین های این کلید نیاز به مدار فرمان خارجی (برد کنترلر) دارد. بعنوان مثال فرمان قطع ووصل می تواند از طریق برد دیزل ژنراتور،رله های چنج آور ویا مدارهای سفارشی تامین شود.

الکتروشایلی نماینده رسمی محصولات برق صنعتی سوکومک SOCOMEC در لاله زار تهران با عرضه جنس اصلی سکومک فرانسه ، ارسال سریع و قیمت مناسب ، در صدد است تا شما مصرف کننده عزیز با خرید مطمئن را از مارکت برق صنعتی الکتروشایلی داشته باشید.

الکتروشایلی در کنار محصولات برند سکومک ، نماینده فروش محصولات برق صنعتی چینت ، هیوندای ، اشنایدر ، isbs و LS و ADT نیز میباشد و شما میتوانید از ساعت از شبانه روز نسبت به استعلام و خرید تمامی برندهای برق صنعتی اقدام نمایید.

چرا الکتروشایلی بهترین مرجع خرید تجهیزات سکومک است؟

الکتروشایلی با بیش از 15 سال سابقه مدیرانش در صنعت برق ، یکی از مطمئن ترین و معتبرترین نمایندگان فروش تجهیزات برق صنعتی در برندهای بزرگی نظیر هیوندای ، اشنایدر ، چینت ، ISBS و ADT , سکومک فرانسه می باشد.

ایده گستر الکترو شایلی با مدیریت محمد حسن محمودی ساربانقلی با تضمین اصالت کالا ، قیمت مناسب ، ارسال سریع و گارانتی محصولاتش توانسته نظر بخش اعظمی از مشتریان این صنعت را به خود جلب کرده و مسیری نو در راستای توزیع و ارسال محصولات اصلی برق صنعتی پدید آورد.

در این عرصه الکتروشایلی نماینده برق صنعتی Hyundai , LS , ISBS , Schneider , Siemens , ADT , SOCOMEC و چینت Chint بوده و به شما همکار عزیز پیشنهاد میکند که خرید مستقیم از نمایندگان این برند ها محصولاتان را تهیه نمایید

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eyay