چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/03 22:00
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 19075

راهنمای انتخاب بهترین تی شرت ورزشی مردانه

یکی از راحت‌ترین لباس‌های ورزشی تیشرت ورزشی مردانه می‌باشد. برای ورزش کردن در فصل زمستان شما از ست گرمکن و شلوار ورزشی استفاده می‌کنید. اما برای فصل تابستان گرمای هوا اجازه استفاده از گرمکن را به شما نمی‌دهد و شما نیاز به تیشرت ورزشی مردانه خواهید داشت. تی‌شرت همان لباس مردانه است که فاقد آستین می‌باشد و معمولا آستین آن کوتاه است. تیشرت ورزشی مردانه علاقه‌مندان زیادی دارد، زیرا ورزشکار درون این پوشش بیشترین میزان راحتی را هنگام ورزش کردن دارد. همچنین آستین کوتاه بودن آن باعث می‌شود، شما درون تیشرت ورزشی مردانه کمتر عرق کرده و احساس بهتری هنگام ورزش داشته باشید.

 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید تیشرت ورزشی مردانه

تیشرت ورزشی مردانه آزاد یا جذب؟ کدام یک؟ مسئله این است

اولین نکته در خصوص خرید تیشرت ورزشی مردانه توجه به فرم کلی این دسته از البسه اسپرت و ورزشی است. اگر دارای اندامی مناسب، مطلوب و در یک کلام خوش تیپ هستید، خرید خود را متوجه تیشرت‌های جذب نمایید. این فرم لباس‌ها قابل استفاده در محیط‌ها و اماکن باشگاهی و تمرینی و همین‌طور غیر باشگاهی هستند.

در غیر این صورت حتماً از تیشرت‌های ورزشی با فرم آزاد استفاده نمایید، با این انتخاب توجه دیگران هنگام تمرین و فعالیت بدنی به سوی شما جلب نمی‌شود، از طرفی هم از آزادی عمل و اعتماد به نفس بیشتری در حین انجام تمرین‌های ورزشی برخوردار می‌شوید.

اکنون نوبت توجه به سایز مناسب یک کدام از این نوع تیشرت‌های ورزشی است

نکته دوم در انتخاب تیشرت ورزشی مردانه توجه به اندازه مناسب لباس با نیم تنه بالایی شما ورزشکاران مرد عزیز است که برای این منظور توصیه می‌کنیم حتما به فکر خرید یک لباس مناسب با سایز خود برای ورزشتان باشید.

فراموش نکنید که استفاده از لباس‌های تنگ سبب ایجاد مشکل در امر ورزش و استفاده از لباس‌های خیلی گشاد و بزرگ نیز جلوی دست و پای شما را حین فعالیت و تحرک می‌گیرد.

 

یک تی‌شرت ورزشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • جنس پارچهیک تیشرت ورزشی مردانه خوب باید از پارچه‌ای دوخته شده باشد که آب را به خود جذب نکند و خیلی سریع هم خشک شود. همچنین نباید لکه را به خود جذب کند و به راحتی بدون تغییر در رنگ و اندازه بتوانید آن را شستشو دهید.
  • دوام پارچهیکی از بهترین ویژگی‌های یک تی‌شرت ورزشی خوب و با کیفیت دوام پارچه است. پارچه این تی‌شرت‌ها باید دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین باید مقداری حالت کشی داشته باشند تا در صورت وارد شدن فشار پارچه آن‌ها کش آمده و دچار پارگی نشود. عرق را از روی پوست از بین برده و سبب شوند، احساس خنکی بیشتری داشته باشید.
  • قیمت مناسبتی‌شرت ورزشی مردانه باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا شما به راحتی بتوانید آن را خریداری نمائید. این پوشاک نسبت به سایر لباس‌های ورزشی با عرق بدن بیشتر در تماس است و زودتر پاره می‌شود. اگر قیمت مناسبی داشته باشد، به راحتی می‌توانید آن را دور انداخته و یک نمونه جدید را خریداری کنید.

 

تی شرت

نکات مهم هنگام خرید تیشرت ورزشی مردانه:

  1. قیمت تی‌شرتفاکتورهای زیادی روی قیمت تیشرت ورزشی مردانه تاثیر می‌گذارند، یکی از این فاکتورها جنس پارچه است. هر چه تیشرت شما از پارچه بهتری دوخته شده باشد مثل بامبو قیمت آن هم گران‌تر خواهد بود. همچنین برند محصول هم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برندهای باکیفیت مانند نایکی و چند نمونه بالا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  2. جنس تی‌شرتهمان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، تیشرت ورزشی از دو نوع پارچه که شامل الیاف مصنوعی و طبیعی است ساخته می‌شوند. از بهترین پارچه‌های الیاف مصنوعی می‌توان به نایلون، پلی‌استر، اسپندکس و پلی‌پروپیلن اشاره کرد و از پارچه‌های الیاف طبیعی پارچه بامبو را به عنوان بهترین جنس تی‌شرت ورزشی می‌توان معرفی کرد.
  3. سایز تی‌شرتهمان طور که می‌دانید تیشرت ورزشی مردانه هم مانند سایر البسه ورزشی دارای سایز‌ بندی می‌باشد. شما برای اینکه فعالیت ورزشی خود را به راحتی انجام دهید باید تی‌شرت مورد نظر را دقیقا سایز خود انتخاب کنید. یعنی نباید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، بلکه کاملا سایز بدن شما باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که سایز بندی شرکت‌های تولید کننده تی‌شرت با یکدیگر متفاوت است. پس اگر سایز تی‌شرتی را که الان پوشیده‌اید، لارج باشد دلیل بر این نیست که تی‌شرت‌های دیگر هم لارج سایز شما باشد.
  4. قابلیت تنفس پذیریتیشرت ورزشی مردانه مورد نظر شما باید قابلیت گردش هوا داشته باشد، یعنی هوا به خوبی درون آن گردش پیدا کند تا زمانی که فعالیت ورزشی سبک و سنگین انجام می‌دهید، هوا درون آن گردش کرده و عرق شما را خشک کند. اگر لباس شما تنفس پذیر باشد شما عرق نخواهید کرد در نتیجه دیگر نیازی نیست که منتظر خشک شدن آن بمانید. البته همیشه جنسی را انتخاب کنید که به راحتی عرق روی آن خشک شود.
  5. رنگ تی‌شرتانتخاب رنگ و طرح تیشرت ورزشی مردانه یک موضوع کاملا شخصی است و هیچ قاعده خاصی برای انتخاب رنگ آن وجود ندارد. البته باید برای فصل سرد سال از رنگ‌های تیره مانند: قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای استفاده کنید و برای فصل‌هایی که هوا گرم می‌شود از تیشرت‌های رنگ روشن مانند: سفید، کرم، صورتی و زرد استفاده کنید. زیرا گرما را به خوبی به خود جذب نمی‌کنند و نسبت به رنگ‌های دیگر خنک‌تر هستند.
  6. نوع آستینتیشرت ورزشی مردانه در سه نوع آستین تولید می‌شوند. تی‌شرت آستین بلند، تی‌شرت آستین کوتاه و تی‌شرت آستین رکابی که شما با توجه به دمای هوا، نوع رشته ورزشی و شرایط استفاده نوع آن را مشخص کنید. اما معروف‌ترین نمونه آن آستین کوتاه می‌باشد که در این مطلب بیشتر به توضیح درباره این مدل پرداخته شد.
  7. نوع یقه لباستیشرت‌های ورزشی معمولا دارای دو نمونه یقه گرد و هفتی هستند. برای کسانی که قد آن‌ها کوتاه است و دارای بالا ‌تنه کوتاه می‌باشند یقه گرد مناسب‌تر است، زیرا قد شما را بلندتر نشان می‌دهد و اگر شما قد بلند هستید و بالا تنه بلندتری دارید، پوشیدن تی‌شرت یقه هفت باعث می‌شود که بالا تنه شما مقداری کوتاه‌تر به نظر برسد.
  8. نوع دوختبه کیفیت دوخت تیشرت ورزشی مردانه هم توجه داشته باشید. اگر تیشرت شما از بهترین پارچه هم دوخته شده باشد، اگر دوخت آن از کیفیت لازم برخوردار نباشد، خیلی سریع از ناحیه دوخت پاره شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. پس حتما موقع خرید تی‌شرت ورزشی به کیفیت دوخت پارچه هم دقت کنید.

تی شرت

 

خرید آنلاین لوازم ورزشی از کلیه برندهای معتبر دنیا از فروشگاه اینترنتی اسپورت لند

فروشگاه اسپورت لند اکنون با اتکا به تجربه های خود در تجارت و مشتری مداری و با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت ارتباطات، اقدام به ایجاد شعبه اینترنتی فروشگاه خود نموده تا خرید بار دیگر عملی لذت بخش برای مشتریان پر مشغله در عصر ارتباطات باشد.

خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد..

تعویض، ارسال کالا به شیوه های مختلف، تخفیف به مناسبت های مختلف و امکان ارسال هدیه به دیگران خدماتی است که ما برای شما مشتریان در نظر گرفته ایم..

شما بدون اتلاف وقت، در راحت ترین مکان ممکن (منزل، محل کار، یا ...)، قادر خواهید بود متنوع ترین محصولات ورزشی مانند کفش ورزشی، کوله پشتی ورزشی و سایر محصولات ورزشی را با هم مقایسه کرده و پس از ارزیابی کمی و کیفی، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

جهت خرید آنلاین محصولات به آدرس سایت www.Sportland.ir مراجعه نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488bqk