چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/16 04:26
کد خبر: 17190

جزئیات بیماری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اینستاگرام خود تصویری زشت و برهنه از خود منتشر کرد که نشان از فساد این بازیگر سابق دارد.

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای او قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد .ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. ریحانه پارسا البته در این چند دو سال حضور در ترکیه با چندین نفر هم رابطه داشت از امیر تتلو و پویان مختاری گرفته تا اِلشمن و اشکان مستیی. این افراد همه و همه ریحانه پارسا را به منجلاب فساد کشاندند و او را به جای رساندند که بی پروا و بدون هیچ شرمی تصویر کاملا برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

​آینده ریحانه پارسا با فعالیتی که در فضای مجازی دارد و کارهایی که برای دیده شدن می‌کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پر حاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی‌کند و هر روز جنجال دیگری در فضای مجازی می‌سازد. اما رفتار‌های عجیب او نمایانگر سلامت روحی‌اش نیست.

او با انتشار تصویر خود در حالی که مشروبات الکلی در دست دارد حرف‌های ناشایستی درباره خودش به مخاطبانش زد که تعجب همه را بر انگیخت!

ریحانه پارسا مریض است!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raonz