پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/12 09:45
کد خبر: 17118

همسر سابق مهدی پاکدل چقدر تغییر کرده+عکس

عکسهای قبل از عمل زیبایی بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل را در ادامه تماشا کنید...

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: مهدی پاکدل بازیگر توانای سینما وتلویزیون است که در سال های اخیر با توجه به پروژه های موفقی که در این حوزه داشته است محبوبیت زیادی پیدا کرده است.مهدی پاکدل در ابتدا با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد و نهایتا این ازدواج به جدایی ختم شد.دوماه اخیر خبر ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور سوژه ی بسیاری از رسانه ها شد.مهدی پاکدل در فیلم تنگه ابوقریب کارنامه بازیگری خود را درخشان تر کرد.

بهنوش طباطبایی

نام : بهنوش طباطبایی

متولد : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران

حرفه :بازیگر

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر،تلویزیون

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا اکنون

همسر: مهدی پاکدل (ازدواج۱۳۸۹– طلاق ۱۳۹۵)

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال ۱۳۷۷ با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت

وضعیت تاهل بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از ۵ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۴ به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال ۸۵ و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

این زوج هنرمند اسفندماه سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال ۹۵ خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال ۷۷ با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مهراوه شریفی یا جرقه بازیگری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزها سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raokz