پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 14:03
کد خبر: 9901

می‌خواهیم در این دو بازی هم پیروز شویم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد هدف تیمش در هفته های آتی کسب حداکثر امتیازات است

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: بایرن مونیخ چند روز قبل و با برتری مقابل وردربرمن، در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود برای هشتمین فصل متوالی را مسجل ساخت. حالا هانسی فلیک در نشست خبری قبل از بازی با فرایبورگ حاضر شد و در مورد شرایط بازیکنان صحبت کرد.

هانسی فلیک گفت: "شرایط ژروم بواتنگ بسیار خوب است، همه این چهار بازیکنان خط دفاعی پایه و اساس استحکام دفاعی ما را تشکیل می دهند. اگر بازیکنی چنین با تجربه و باکیفیت داشته باشد، به طور طبیعی او را در تیم تان استفاده می کنید. تیاگو یک بازیکن استثنایی است که می تواند به هر تیمی کمک کند. من دوست دارم او در بایرن بماند و خود تیاگو و باشگاه هم این مسئله را می داند. امیدوارم این اتفاق برای داوید آلابا نیز رخ دهد و آنها دو بازیکن بزرگ هستند.

خاوی مارتینز در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. وقتی خاوی در میدان باشد همیشه با تمام وجود بازی می کند و شما می توانید به او اعتماد کنید. تجربه خاوی مارتینز برای تیم خوب است. او باید تصمیم بگیرد که در رابطه با آینده می خواهد چه کاری انجام دهد.

ما تعدادی بازیکن در تیم دوم داریم که می توانیم به آنها اعتماد کنیم و آنها فردا در میدان حضور خواهند داشت. با این وجود مطمئنا به یک ترکیب مشخص نیاز است و من مطمئن هستم که فصل بعد چنین موقعیتی را در اختیاز خواهیم داشت.

حفظ ریتم بسیار مهم است. بعد از بازی مقابل فرایبورگ یک هفته کامل داریم. ما با همان شدت در دو بازی بعدی به میدان می رویم و ذهنیت تیم این است که می خواهیم همه بازی ها پیروز شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/367oz4