دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 14:50
کد خبر: 9902

لزومی ندارد سرود آمریکا قبل از بازی‌ها پخش شود

بروس آرنا، سرمربی اسبق تیم ملی آمریکا معتقد است پخش سرود ملی این کشور قبل از بازی های ورزشی اشتباه است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: در هفته های اخیر و با راه اندازی جنبشی در مبارزه با نژادپرستی، حواشی فراوانی هنگام پخش شدن سرود ملی ایالت متحده ایجاد شده است. بروس آرنا همچنین مدعی شد درک می کند که چرا برخی از ورزشکاران برای اعتراض به تبعیض نژادی در طول مسابقات زانو می زنند و معتقد است که تا زمانی که احترام ها حفظ شود این رفتار بی ایراد و مناسب است.

بروس آرنا گفت: "من سوال می کنم که چرا ما در مسابقات ورزشی حرفه ای در کشورمان سرود ملی پخش می کنیم. این کار مردم را در موقعیت های ناخوشایندی قرار می دهد. ما در سینما، تئاتر و سایر رویدادهای ایالات متحده چنین کاری نمی کنیم و فکر نمی کنم قبل از برگزاری یک بازی بیس بال یا بازی MLS پخش سرود ملی دلیل مناسبی داشته باشید.

در MLS بیشتر بازیکنانی که در طول پخش سرود ملی در میدان حضور دارند، بازیکنانی بین المللی هستند. آنها حتی آمریکایی هم نیستند. پس چرا ما سرود ملی پخش می کنیم؟ من می خواهم دلیل این کار این را متوجه شوم، من فردی بسیار میهن پرست هستم اما فکر می کنم این کار نامناسب است و امروز این ماجرا تبدیل به مسئله ای بسیار بزرگ شده است.

من می فهمم چرا مردم زانو می زنند، اگر احترام ها حفظ شود این کار مناسب است. من میهن پرست ترین فرد هستم و مفتخر به نمایندگی از ایالات متحده در جام های جهانی و مسابقات بین المللی بوده ام. من فکر می کنم پخش سرود ملی در آن سطوح کاملا مناسب است."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2785v3