شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/23 14:51
کد خبر: 9796

درخشش کانتونا در سریال جدید شبکه نتفلیکس

در دهه 90 یک بازیکن فرانسوی به خاطر شخصیت خاص خودش دنیا را تحت تاثیر قرار داده بود: بازیکنی به نام اریک کانتونا.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی، بازیکن فرانسوی یکی از بازیکنانی بود که باعث شد تا تاریخ منچستریونایتد برای همیشه تغییر کند و شیاطین سرخ به یکی از باشگاه های موفق لیگ انگلیس تبدیل شدند. این بازیکن که در دوران فوتبالش لقب "پادشاه" را داشت در سال 1997 بازنشسته شد و بعد از آن تصمیم گرفت که چالش های مختلفی نظیر مربی فوتبال ساحلی، مدیر ورزشی، ورود به دنیای سیاست و ... را داشته باشد اما به نظر می رسد که در حوزه مربیگری توانسته موفق شود و خودی نشان بدهد.

اریک در ابتدا بازیگری را با کلیپ های تبلیغاتی نایکی آغاز کرد، مثل کلیپ معروف "ژوگا بونیتو" که بهترین بازیکنان آن زمان در ان حضور داشتند. کانتونا در کلیپ های تبلیغاتی شارپ، رنو، لورئال و پپسی نیز شرکت کرد. او به تازگی در سریال "منابع غیرانسانی" که برای شبکه اینترنتی نتفلیکس بازی کرده است. این سریال بر اساس رمانی از پیر لمیاتر، نویسنده فرانسوی ساخته شده است.

"پادشاه" حالا نقش اصلی یک سریال اینترنتی را بازی می کند. این سریال راجع به مردی 57 ساله است که شغلش را از دست داده است و به خاطر سنش با مشکلات زیادی برای پیدا کردن شغل مواجه شده است. او مجبور است که برای امرار معارش به شغل های ناگواری روی بیاورد. این سریال با بازتاب های مثبت زیادی همراه شده است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/456qd2