سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 13:10
کد خبر: 9900

روزهای بَدیمن برای ایرانی‌های لیگ پرتغال

​سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ فوتبال باشگاه‌های پرتغال در هفته جاری این مسابقات، عملکرد خوبی نداشتند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ش​لیگ پرتغال پس از مدت‌ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، این هفته برگزار شد.

تیم فوتبال ریوآوه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی در خانه خود به مصف پاکوش فریرا رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با ۳۸ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به رده چهارم و سهمیه لیگ اروپا را تا حد زیادی از دست بدهد. طارمی نمره متوسط ۶.۶ را در این دیدار از سایت سوفا اسکور گرفت.

تیم فوتبال ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده روی نیمکت حضور داشت مقابل ویتوریا ستوبال به تساوی یک بر یک رسید. عابدزاده که این فصل را با حضور ثابت آغاز کرده بود حالا به نیمکت رفته و باید دید تا پایان فصل فرصت مجددی به او داده خواهد شد یا خیر. ماریتیمو در حال حاضر در رده پانزدهم قرار گرفته و با منطقه سقوط تنها ۶ امتیاز فاصله وجود دارد. فاصله‌ای که در ۹ هفته باقیمانده کاملا قابل جبران است.

تیم آوس نیز در خانه خود مقابل تیم بلنسس با حساب ۲ بر صفر شکست خورد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. این تیم با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و باید از حالا این تیم را به دسته پایین‌تر سقوط کرده بدانیم. مهرداد محمدی در این مسابقه ۹۰ دقیقه حضور داشت و نمره ضعیف ۶.۳ را دریافت کرد.

حال باید دید در ۹ هفته باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ پرتغال سه بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ چه نمایشی را از خود برجای خواهند گذاشت. ذکر این نکته لازم است که طارمی و محمدی در این فصل جزو بهترین‌ها بوده‌اند و بخشی از نمایش متوسط این هفته آنها مانند خیلی از هفته‌ها از کیفیت فنی پایین هم‌تیمی‌هایشان نشات می‌گیرد.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/456dx2