یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/18 11:17
کد خبر: 9700

واکنش رئیس لایپزیش به خبر جذب ورنر

​اولیور مینتزلاف، رئیس باشگاه لایپزیش مدعی شد که چلسی هنوز پیشنهاد رسمی برای تیمو ورنر ارائه نداده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: طی روز های گذشته بود که منابع آلمانی و انگلیسی تایید کردند که تیمو ورنر برای عقد قرارداد پنج ساله با باشگاه چلسی و دریافت سالیانه ۱۰ میلیون یورو از این تیم لندنی به توافق کامل رسیده و حضور او در استمفوردبریج قطعی خواهد بود؛ با این حال بعد از انتشار چنین خبری هیچکدام از دو باشگاه چلسی و لایپزیش واکنش رسمی به آن نشان ندادند.

حالا و در همین رابطه اما رئیس باشگاه لایپزیش نسبت به خبر انتقال ستاره این تیم یعنی تیمو ورنر به چلسی واکنش جالبی نشان داده است. اولیور مینتزلاف در این باره گفت: " هنوز مبادله‌ ای صورت نگرفته پس گزارش و حرفی برای گفتن وجود ندارد. تیمو ورنر بازیکن لایپزیش است. چند هفته پیش سیگنال هایی برای انتقال به یک تیم دیگر نشان داد اما تا به اینجا هیچ اتفاقی رخ نداده است."

اولیور مینتزلاف در ادامه گفت: "در حال حاضر روی بازی‌های پایانی بوندسلیگا تمرکز کرده ایم و از طرف دیگر می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مراحل بالاتر صعود کنیم. این تنها موضوعی است که ما در حال حاضر درباره آن با ورنر صحبت می‌کنیم. برای ما مهم بود که بتوانیم قرارداد او را تمدید کنیم و این کار را هم انجام دادیم تا مانع از انتقال آزاد او به تیم دیگری شویم. البته یک‌بند خروجی در قرارداد وجود دارد که بتواند راهی یک تیم دیگر شود."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/459md2