چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/01 10:10
کد خبر: 9942

بلیت بلژیک در دستان شماره یک سرخ‌ها

علیرضا بیرانوند که با قراردادی 3 ساله به باشگاه آنتورپ بلژیک پیوسته باید هفته آینده عازم بلژیک شود تا پس‌ از انجام تست‌های پزشکی رسما در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: علیرضا بیرانوند که با قراردادی 3 ساله به باشگاه آنتورپ بلژیک پیوسته باید هفته آینده عازم بلژیک شود تا پس‌ از انجام تست‌های پزشکی رسما در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. از قرار معلوم باشگاه بلژیکی برای چهارشنبه هفته آینده(۲۱ خرداد) برای بیرانوند بلیت تهیه کرده تا او بتواند پیش از آغاز تمرینات آنتورپ تست‌های پزشکی‌ را پشت سر بگذارد و به خاطر همین موضوع بود که شماره یک تیم ملی اواخر هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس آفتابی شد تا با سرپرست تیم صحبت کند. در همین رابطه باشگاه بلژیکی به پرسپولیس اعلام کرده که پس از سفر بیرانوند به بلژیک، این دروازه‌بان دیگر حق بازگشت به تمرینات پرسپولیس را ندارد چراکه از ابتدای تابستان رسما بازیکن آنتورپ است. طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، قرار است از اواخر خرداد لیگ برتر ایران از سر گرفته شود و حالا با سفر بیرانوند به بلژیک، پرسپولیسی‌ها باید ٩ بازی آخر لیگ را بدون حضور دروازه‌بان شماره یک خود به میدان بروند. به این ترتیب بیرانوند بعد از 4 سال درخشان در پرسپولیس به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه خواهد شد. او همچنین به فهرست پرتعداد لژیونرهای پرسپولیسی هم اضافه می‌شود که نام ۶ دروازه‌بان هم در بین آن‌ها به چشم می‌خورد؛ مهدی عسگرخانی (کویت)، بهروز سلطانی (آلمان)، نیما نکیسا (آلبانی و یونان)، علیرضا حقیقی (روسیه، پرتغال و سوئد)، سوشا مکانی (نروژ)، امیر عابدزاده (آمریکا و پرتغال) و درنهایت علیرضا بیرانوند (بلژیک) 7 شماره یکی هستند که از پرسپولیس به یک باشگاه غیرایرانی پیوستند.

آغاز لیگ برتر ایران به تعویق افتاد

مهدی محمدنبی در برنامه ورزش و مردم به موضوع برگزاری لیگ اشاره کرد و از تعویق چند روزه این مسابقات خبر داد و گفت: «استنباط ما این است که مسابقات هفته اول تیر برگزار شود. ما گفتیم که باشگاه‌ها زمان بیشتری داشته باشند. البته این پیشنهاد به سازمان لیگ ارائه شده و درنهایت هیئت رئیسه این سازمان تصمیم نهایی را می‌گیرد. این امتیاز را باید داشته باشیم چون منطقه سفید هستیم. قطعا تمرینات که شروع شده و مسابقات هم لازم‌الاجراست.»

 

منبع: آخرین خبر 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rkzz4