چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 13:37
کد خبر: 9577

مهر غیرقابل فروش بارسلونا روی مدافع فرانسوی

بارسلونا قصدی برای فروش کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی و 25 ساله اش ندارد

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: عملکرد خوب کلمنت لانگله در سال های اخیر باعث ابراز علاقه برخی تیم های بزرگ به خرید این بازیکن شده است. در دوران حضور کیکه ستین، او در برخی بازی ها نیمکت نشین بود و همین موضوع شایعات جدایی کلمنت لانگله را افزایش داده، اما اسپورت مدعی شد او در نوکمپ ماندنی خواهد بود.

کلمنت لانگله تا سال 2023 با بارسا قرارداد دارد، اما دستمزد پایین او در مقایسه با سایر بازیکنان این تیم و سن و سال مناسب لانگله باعث شده بسیاری از باشگاههای بزرگ اروپایی علاقمند به خرید این مدافع فرانسوی باشند، اما بارسا به هیچ عنوان حاضر به فروش لانگله نیست و این موضوع را به اطلاع خود او نیز رسانده است.

 

پپ گواردیولا فصل جاری مشکلات زیادی را به علت مصدومیت های متوالی مدافعان وسط سیتی تجربه کرد و خواهان خرید کلمنت لانگله است. همچنین اینتر نیز به بارسا پیشنهاد داده برای تسهیل در مسیر انتقال لائوتارو مارتیز حاضر است لانگله را به عنوان بخشی از قرارداد قبول کند، اما پاسخ بارسلونا به این دو تیم منفی بوده و بدین ترتیب به نظر می رسد کلمنت لانگله در سال های آتی نیز به عنوان یکی از بازیکنان بارسا به میدان خواهد رفت.
 
 
منبع: ورزش سه
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2a5zy3