پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 00:59
کد خبر: 9544

تمرین خسته‌ام کرد!

مهدی پیرجهان می‌گوید به دلیل فشار تمریناتی که از بهمن ماه داشته است تا حدودی خسته شده اما دوباره روحیه خود را به دست آورده وتمرین می‌کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ بامانع ایران در بین دوومیدانی کاران ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک توکیو دارد. او با وجود اینکه مسابقات انتخابی و المپیک به تعویق افتاده اما تمرینات خود را به صورت مداوم دارد و به دنبال ثبت رکورد ورودی است.

پیرجهان در مورد وضعیت خود با توجه به بازگشایی اماکن ورزشی گفت: هنوز بیماری کرونا استرس‌هایی دارد و تمریناتم را مواقعی که باشگاه‌ها خلوت است، انجام می‌دهم. در زمان قرنطینه هم فعالیتم را در باشگاه‌های خلوت داشتم. علاوه بر این در تبریز یک زمان اختصاصی پیست گرفته‌ام تا با مربی و یک حریف تمرینی کار کنم.

او در مورد آمادگی خود بیان کرد: از آنجایی که قرار بود فروردین ماه در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم، آمادگی زیادی داشتم. اکنون هم تقریبا آماده هستم و سعی می‌کنم در اولین مسابقه زحماتم را به ثمر برسانم. با اینکه فعلا از طریق رنکینگ شانس سهمیه دارم اما تلاش می‌کنم رکورد مد نظرم را بزنم.

این دونده به اولین مسابقه ای که قصد شرکت در آن را دارد اشاره کرد و گفت: به دلیل روال انتخاب تیم ملی اولین مسابقه باید در ایران باشد که احتمالا مرداد ماه برگزار می‌شود و پس از آن در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنیم.

او در مورد افت ناشی از خستگی گفت: در مدت اخیر مشکلاتی برایم پیش آمد و چون از بهمن تا اردیبهشت ماه تمرینات پرفشاری داشتم، ذهنم خسته شد اما خودم را جمع وجور کردم و با این مساله کنار آمدم. تا حدودی افت کردم اما سعی می‌کنم که آمادگی خودم را برای مسابقات مرداد ماه حفظ کنم.

پیرجهان در این مورد افزود: برای اینکه دوباره افت نکنم فکرم را نسبت به مسابقات پیش رو عوض و هدفم را جدی‌تر ترسیم کرده‌ام به همین دلیل مصمم‌تر شده‌ام تا هیچ چیز بر من تاثیر نگذارد و ادامه بدهم.

این دونده در پایان گفت: شرایط به دلیل شیوع کرونا بحرانی است و از هیچ فدراسیونی انتظار کار زیاد نمی‌رود. بنابراین مشکل برای همه ورزشکاران و جامعه وجود دارد. با این حال با حضور آقای مبینی شرایط خوب است و تاکید دارد که مواظب حال خودم باشم.

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wrar4