پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/11 00:46
کد خبر: 9539

دیاباته؛ مهاجمی که نمی‌توان او را دوست نداشت

​سایت فرانسوی «جنت‌ساید» در گزارشی به معرفی 11 بازیکنی پرداخته که کمتر هواداری در دنیای فوتبال آنها را به‌خاطر رفتارهایشان دوست ندارد و بین آنها نام شیخ دیاباته، مهاجم کنونی استقلال نیز دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: سایت فرانسوی «جنت‌ساید» در گزارشی به معرفی 11 بازیکنی پرداخته که کمتر هواداری در دنیای فوتبال آنها را به‌خاطر رفتارهایشان دوست ندارد و بین آنها نام شیخ دیاباته، مهاجم کنونی استقلال نیز دیده می‌شود.

این سایت می‌نویسد: «این 11 بازیکن بین بیشتر فوتبال‌دوستان محبوبند. از خوان ماتا که در سال 2017 تصمیم گرفت یک‌درصد از درآمدش را به بنیادهای خیریه اهدا کند تا وینسنت کمپانی که در بازگشت به لیگ بلژیک تصمیم گرفت بخشی از دارایی‌اش را برای پیشرفت فوتبال در کشورش هزینه کند.»

این سایت در ادامه به تمجید از شخصیت دیاباته پرداخته و می‌نویسد: «چگونه می‌توان شخصیت‌های محبوب تاریخ فوتبال را بررسی کرد و به‌راحتی از کنار نام شیخ دیاباته گذشت. این مهاجم مالیایی اگرچه بارها در دوران حضورش در فوتبال فرانسه مورد انتقاد قرار گرفته، اما در بیشتر بازی‌ها برای تیمش موثر بوده و به‌خاطر لبخندی که همیشه بر لب دارد و مهربانی بسیار زیادش معروف است. این خصلت‌های خوب او را اکثر کسانی که با دیاباته در ارتباط بوده‌اند تجربه کرده‌اند و به همین دلیل در خاطره‌ها باقی می‌ماند.» در ادامه فهرست، نام ستاره‌هایی چون کمپانی، کاسیاس، رونالدینیو، پیرلو، صلاح، کازورلا، ماتا، اینیستا، کانته و کاوانی دیده می‌شود.

 

منبع: فرهیختگان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2onrd4