سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/01 09:00
کد خبر: 9408

حدادی‌فر: شنیده‌ایم رادولوویچ برنمی‌گردد

به هیچ عنوان نمی‌توان گفت بهترین تصمیم چیست. این بیماری یک شرایط سخت را ایجاد کرده و کشور ما هم پیشرفته نیست که همه‌‌چیز را به‌صورت دقیق کنترل کند.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: لیگ برتر قرار است از اواخر خردادماه از سر گرفته شود. این در حالی است که رادولوویچ، سرمربی ذوب‌آهن هنوز به ایران برنگشته و گفته می‌شود که این مربی در شرایط فعلی قصد بازگشت به اصفهان را ندارد. با این حال، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوبی‌ها می‌گوید: «امیدوارم در ادامه لیگ دوباره وارد یک چالش جدید نشویم و رادولوویچ درنهایت به ایران برگردد.» حدادی‌فر درخصوص شروع لیگ و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

هم‌اکنون برخی ‌مربیان و بازیکنان لیگ برتری مخالف ادامه‌دادن بازی‌ها هستند. نظر شما چیست؟

من می‌گویم سلامتی افراد و آنهایی که درگیر برگزاری یک مسابقه هستند، از هر چیزی مهم‌تر است. اگر وزارت بهداشت همه‌‌چیز را درنظر گرفته، پس ما خوشحالیم که قرار است لیگ شروع شود ولی اگر حتی جان یک نفر هم به خطر بیفتد، فوتبال هیچ ارزشی ندارد. طبیعتا خیلی چیزها باید رعایت شود و این کار بسیار سختی است.

آیا تضمینی وجود دارد که بازیکنی کرونا نگیرد؟

خیر، هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر یک بازیکن این بیماری را بگیرد، ممکن است در تمرینات یا بازی‌های رسمی، این بیماری را به چند نفر دیگر انتقال دهد. برگزاری فوتبال فقط به زمین مسابقه مربوط نمی‌شود، به هر حال تیم‌ها قرار است با هواپیما به شهرهای مختلف سفر کنند یا به هتل بروند. واقعا هیچ تضمینی هم وجود ندارد که اتفاقی برای شخصی رخ ندهد. در زمین مسابقه هم که برخوردها زیاد است و ممکن است یک فوتبالیست آب دهانش را به زمین بریزد که این مسائل قطعا مشکل‌ساز است.

پس فکر می‌کنی بهترین تصمیم چیست؟

به هیچ عنوان نمی‌توان گفت بهترین تصمیم چیست. این بیماری یک شرایط سخت را ایجاد کرده و کشور ما هم پیشرفته نیست که همه‌‌چیز را به‌صورت دقیق کنترل کند. طبیعتا خیلی‌ها موافق ادامه‌دادن لیگ هستند و خیلی‌ها هم دوست دارند بازی‌ها انجام نشود، این یک چالش سخت برای سازمان لیگ و مسئولان ورزش است.

آیا 3هفته برای شما کافی است تا از لحاظ بدنی آماده شوید؟

اگر قرار باشد بازی‌ها از ۲۰ یا ۲۵خرداد شروع شود، فرصت کمی برای بدنسازی در اختیار داریم. ما الان ۳ماه است که تمرینات گروهی و منظم نداشته‌ایم و برای آماده‌سازی کار سختی داریم. به‌نظرم مسئولان باید این را هم درنظر بگیرند. اگر فرصت بیشتری برای تمرینات بدهند، بهتر است اما از آن طرف ممکن است به لیگ بعدی ضربه بخورد. متأسفانه مشکلات زیاد است و این نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم.

شایعه شده که شاید رادولوویچ به ایران برنگردد. این موضوع صحت دارد؟

ما هم شنیده‌ایم که شاید برنگردد ولی ظاهرا باشگاه پیگیر است تا این مربی برگردد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

می‌گویند باشگاه ذوب‌آهن با محرم نویدکیا مذاکره کرده است.

محرم دوست صمیمی من است ولی از این موضوع بی‌خبر هستم.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e9py4